Goeiemorgen allemaal, ik kreeg van iemand anders de volgende link toegestuurd om een eigen gepersonaliseerde cover van de Veronica gids te maken als cadeau voor Vaderdag. Ik heb hem meteen gemaakt, de kosten hiervoor zijn eenmalig 6,95 euro en je krijgt de gids uiterlijk 15 of 16 juni toegestuurd ! De link is: http://www.veronicamagazine.nl/cover En dan natuurlijk even een afbeelding van de gids die ik besteld heb:
Ja heb hem ook gemaakt. Echt heel erg leuk, ik heb geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen dus helaas kan ik hem jullie niet showen.. Bedankt voor de tip.. Groetjes
Ik heb deze toen voor valetijnsdag voor mijn man besteld. Is echt super leuk. Ook met een foto van Keano erop, heb hem nu in zijn foto-album gelegd leuk voor later. Liefs, misspuma
Erg leuk. Heb er net ook één besteld Hoop echt dat die op tijd binnen is. Gaan met vaderdag op vakantie...kan papa mooi op vakantie de veronicagids lezen Kwebbel
Vaderdag is toch op 10 juni? Lijkt me niet leuk als je hem pas daarna binnen krijgt. Hij kan zelfs bijna een week later worden bezorgd.
Ik heb dat 2 jaar geleden gedaan met valentijnsdag, heb mijn hond erop gezet, met de tekst: Lieve adje, wil je met mijn bazin trouwen? Was helemaal super!
Vind het een super leuk idee en heb geprobeerd er 1 te maken voor mijn man... Maar alle foto's die we op onze camer hebben staan komen er zeg maar liggend op. Zijn ze zeker te groot? Mss kan iemand me vertellen hoe ik de foto's er wel goed op kan krijgen? Ik ben nl vreselijk onhandig met dit soort dingen.... Dank!