Welk Landalpark in Overijssel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door maansneeuw, 2 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #1 maansneeuw, 2 jul 2016
    Laatst bewerkt: 2 jul 2016
    Ik ben groot fan van Landal en ben wat aan het nadenken over een kleine vakantie of misschien een toekomstig feestje met familie in zo'n bungalowpark. Maar ik heb geen idee welk park in Overijssel het fijnst/meest comfortabel is.
    Hebben jullie ervaringen?

Liefst veel groen, knusse maar nette en comfortabele huisjes, handig en fijn met hond en ook dingen te doen in het park/om het huisje voor (kleine) kinderen.

Dus, welke is volgens jullie het fijnst?

- De Hellendoornse Berg (Haarle)
    - Twenhaarsveld (Holten)
    - De Elsgraven (Enter)
    - De Vlegge (Sibculo)

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind Hellendoornse Berg echt een aanrader. Leuke huisjes, mooi park, leuk zwembad e.d. Vond alleen de huisjes wat gehorig vanwege een houten vloer, maar dat is persoonlijk.

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Dit.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij zijn fan van de Hellendoornse Berg! Wij zijn vorig jaar en dit jaar geweest en gaan volgend jaar weer. De Kinderbungalows zijn geweldig. Omheind tuintje met trampoline en glijbaantje. Ideaal, want je jonge kinderen kunnen er dan niet zomaar vandoor.
    Binnen ook speelgoed, waaronder veel grote bouwblokken en een keukentje.
    Beneden een badkamer met kindertoiletje en kinderwastafel.

Wij boeken trouwens wel steeds een 6 - persoons Kinderbungalow. Zijn net iets ruimer dan een 4 - persoons.

De huisjes daar zijn allemaal vrijstaand. Mooie omgeving ook!

De Flierefluiter in Raalte is trouwens ook een aanrader om heen te gaan met je kinderen als je in de Hellendoornse Berg zit. Geweldig leuk!

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hellendoornse berg ziet er inderdaad heel goed uit! Maar Twenhaarsveld heeft dan weer speciale hondenbungalows. Ik vraag me af of dat de moeite waard is als je met hond komt of dat het alleen maar een marketingtrucje is...

Deel Deze Pagina