eerste loopschoentjes HELP!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MinnieMe, 28 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter kan al goed achter de loopkar lopen, en aan 1 hand. Het is dus een kwestie van tijd dat ze gaat lopen (bijna 1).
    Nu ben ik op zoek naar goede 1e loopschoentjes. Maar...... Ze heeft zo'n kleine voetjes!! (maat 18/19) en ik wil persé laarsjes zodat ze winter door kan.
    Heb alles afgezocht, maar kan niks vinden. Jullie nog tips?? Willen er max 30,- aan uit geven.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wordt lastig in die maat vrees ik..

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Laarsjes zijn erg onhandig voor kindjes die pas lopen. Dus dat zou ik echt niet doen.

En 'zodat ze de winter door kan'? Ik vrees dat je voor het einde van de winter nog wel een paar keer nieuwe schoentjes zal moeten gaan kopen.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik zou, zeker voor een kindje die nog niet losloopt niet kiezen voor laarsjes (of het moeten meer van die slofjes zijn. Veel te stug en niet goed voor de afwikkeling van de voet wanneer ze nog zo jong zijn. Wanneer ze los gaat lopen zou ik nar een goede schoenenwinkel gaan en je laten voorlichten.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.921
    3.941
    113
    Wij hebben schoentjes van Elefanten, bevallen heel goed en zijn niet duur. Bij scapino hebben ze ook verschillende goedkopere modellen. Laarsjes wordt volhens mij afgeraden als eerste schoentjes.
    Elefanten heeft wel een paar iets hogere modelletjes voor de winter.

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik heb je pb gestuurd..

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Shoesme schoentjes beginnen vanaf maat 18 en super leuke schoentjes! Wij hebben maat 22 van shoesme, die vallen echt heel klein maar super leuke schoentjes, en ook laarsjes!

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    De laarsjes van shoesme zijn baby-proof hebben een flexibele zool, ik zou zeker naar een schoenwinkel gaan om je goed te laten voorlichten.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    Zolang ze nog niet los loopt zou ik het bij slofjesachtige schoentjes houden (babyproof schoentjes van Shoesme of soortgelijke van Jochies of welk ander merk dan ook), als ze eenmaal een aantal weken goed los loopt, dan zou ik gaan kijken voor echte schoentjes (en dat kunnen dan best laarsjes zijn, vind ik). Dan zit je ook in de sale waarschijnlijk, scheelt ook weer een hoop geld. ;) :)

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    +1 die voetjes groeien zo snel! En buiten dat laarsjes zijn echt veel te stug! Wij hebben Clarks gekocht met hele soepele zool waren ook nog 'betaalbaar' 45 euro. Bij de Scapino hebben ze die lijn van Clarks.

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    #11 MinnieMe, 29 sep 2013
    Laatst bewerkt: 29 sep 2013
    Dank jullie voor de reacties!!

Ik.bedoel n soort van oxxy eerste loopschoentjes. En.dan de laarsjes model. Deze zijn (zo vertelde iemand een goede schoenenwinkel) geschikt voor.nu. Vind ze alleen.erg prijzig.

Omdat we veel op de fiets zitten, vind ik laarsjes n stuk prettiger dan lage schoentjes. Ik ben ook echt niet opzoek naar schoentjes met n stugge zool! Maar omdat de schoentjes die ze nu altijd gehad heeft van die flubberzooltjes hebben, en ze daar steeds langs loopt zoek ik dus iets wat stevigers. Ze zal er binnen ook niet op lopen, dan heeft ze gewoon sokjes of slofjes. Maar dus echt voor buiten op de fiets en als we op bezoek gaan snap je.....

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik vond dat ook zon drama! Wilde perse laarsjes en geen schoenen!
    Mijn dochter heeft maat 19 nu.. Hier in de stad zit een goede winkel en hebben me echt goed geholpen. Ze had schoentjes aan van shoesme maar ze zei dat ik beter een maat groter kon nemen.
    Heb nu laarsjes van develab. Wel prijzig maar ze zijn zo stoer!

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oh voordat ik commentaar krijg mijn dochter loopt al los :)

Deel Deze Pagina