Hoi dames, Wij gaan binnenkort voor het eerst met de auto op vakantie en ik vind het nogal spannend! Ben al de hele tijd bezig met een lijstje voor boodschappen. Wat nemen jullie zoal mee voor onderweg? Dus echt de boodschappen voor de reis zelf bedoel ik.. Hoor graag van jullie!
Je bedoeld voor de rit naar het vakantieadres? Die is zo gemaakt maak wat broodjes en neem wat drinken/snoepjes mee en de rest kopen we onderweg,koffie vooral De boodschappen voor de vakantie zelf is een hele opgave maar ben bijna klaar nog 10 dagen
Rozijnenbroodjes, erg makkelijk Evt chocoladebroodjes vd lidl per broodje verpakt Pakjes drinken met houder voor kindjes Paar Flesjes water, dienen eigenlijk vaak als koelelement, komen uit vriezer vlak voordat we gaan. Wat snoepjes. Ik koop vaak ook wat kleine zakjes voorgesneden appels.
Appels, druiven, broodjes (evt. krentenbollen), wat pakjes appelsap, flesjes water en blikje red bull (ik drink dit nooit, maar met zo'n autorit is het traditie), wat snoepjes en pringles. Hebben we onderweg nog ergens anders zin in, kopen we dat ter plekke. Voor op locatie neem ik nooit wat mee.
Krentenbollen, wat makkelijk fruit zoals druifjes of mandarijnen, pakjes drinken en wat te snaaien voor tijdens het rijden 😁
Een beetje hetzelfde als we thuis zouden eten. Boterhammen, fruit, koekjes en snoepjes. En een pakje drinken, maar vooral water. Op de terugweg zijn het stokbroden en croissantjes De boodschappen voor daar kopen we daar, gaan altijd naar Frankrijk.
Neem voir daar vaak wel voor eerste 24 uur wat mee, pak melk, fles water, chippies, mini wijntje, 2 blikjes bier, cola en ranja.
Voor onderweg volkoren bolletjes, kwark, water en pakjes drinken. Wat snoep, fruit, kleine zakjes chips en koekjes. Ik neem ook altijd een krat boodschappen voor daar mee. Met kruiden, thee, honing, biertjes, diksap, boter, hagelslag, smeerleverworst.
Broodjes ei en we beginnen al met eten als we de hoek om zijn ...verder thermoskan koffie (suiker, koffiemelk, lepeltjes niet vergeten), flesje water, knijpfuit, krentenbollen, appels, zak snoep. Ga je nog verder weg dan onderweg nog wat scoren. Voor daar wat dingen om de eerste avond/ochtend door te komen.
Ik had vorig jaar wraps gemaakt voor onderweg, was erg lekker. Wrap met wat sla, ui en roomkaas ertussen. Oprollen en aluminiumfolie eromheen en zo tijdens het rijden te eten.
Vergeet niet om ook hartige dingen mee te nemen! Zoals gehaktballetje, chippies, nootjes, kippenvleugels!
Voor onderweg??? Wij nemen hooguit wat chipjes mee maar eigenlijk ook niet. Wel brood met ook hartig beleg.
wij zitten vaak een hele dag in de auto en nemen gewoon gesmeerde boterhammen mee voor de middag. verder water, pakjes drinken, paar snoepjes en schijfjes komkommer in een apart bakje en wat blokjes kaas en ik maak een bakje met gehaktballetjes. Onderweg kopen we vaak nog wel koffie en een ijsje .
Ja hoor heerlijk! Normaal gesproken rijden we met de vouwwagen rustig 12 uur achterelkaar en nu hebben we een caravan, dus zal het niet meer dan 6 uur zijn!
Haha lekker doen als jullie dat lekker vinden! Ik heb dus nooit honger en ben helemaal gaar als we zoveel rijden, dus moet er niet aan denken