Boodschappen auto vakantie!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Love21, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Hoi dames,

Wij gaan binnenkort voor het eerst met de auto op vakantie en ik vind het nogal spannend! Ben al de hele tijd bezig met een lijstje voor boodschappen. Wat nemen jullie zoal mee voor onderweg? Dus echt de boodschappen voor de reis zelf bedoel ik..

Hoor graag van jullie!

2. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Je bedoeld voor de rit naar het vakantieadres?
    Die is zo gemaakt maak wat broodjes en neem wat drinken/snoepjes mee en de rest kopen we onderweg,koffie vooral:D

De boodschappen voor de vakantie zelf is een hele opgave maar ben bijna klaar nog 10 dagen:D

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Rozijnenbroodjes, erg makkelijk
    Evt chocoladebroodjes vd lidl per broodje verpakt
    Pakjes drinken met houder voor kindjes
    Paar Flesjes water, dienen eigenlijk vaak als koelelement, komen uit vriezer vlak voordat we gaan.
    Wat snoepjes.
    Ik koop vaak ook wat kleine zakjes voorgesneden appels.

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Appels, druiven, broodjes (evt. krentenbollen), wat pakjes appelsap, flesjes water en blikje red bull (ik drink dit nooit, maar met zo'n autorit is het traditie), wat snoepjes en pringles. Hebben we onderweg nog ergens anders zin in, kopen we dat ter plekke.

Voor op locatie neem ik nooit wat mee.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Krentenbollen, wat makkelijk fruit zoals druifjes of mandarijnen, pakjes drinken en wat te snaaien voor tijdens het rijden 😁

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een beetje hetzelfde als we thuis zouden eten. Boterhammen, fruit, koekjes en snoepjes. En een pakje drinken, maar vooral water.
    Op de terugweg zijn het stokbroden en croissantjes ;)
    De boodschappen voor daar kopen we daar, gaan altijd naar Frankrijk.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Neem voir daar vaak wel voor eerste 24 uur wat mee, pak melk, fles water, chippies, mini wijntje, 2 blikjes bier, cola en ranja.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Voor onderweg volkoren bolletjes, kwark, water en pakjes drinken. Wat snoep, fruit, kleine zakjes chips en koekjes.

Ik neem ook altijd een krat boodschappen voor daar mee.
    Met kruiden, thee, honing, biertjes, diksap, boter, hagelslag, smeerleverworst.

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Broodjes ei en we beginnen al met eten als we de hoek om zijn :D ...verder thermoskan koffie (suiker, koffiemelk, lepeltjes niet vergeten), flesje water, knijpfuit, krentenbollen, appels, zak snoep. Ga je nog verder weg dan onderweg nog wat scoren.

Voor daar wat dingen om de eerste avond/ochtend door te komen.

10. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Ik had vorig jaar wraps gemaakt voor onderweg, was erg lekker. Wrap met wat sla, ui en roomkaas ertussen. Oprollen en aluminiumfolie eromheen en zo tijdens het rijden te eten.

11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Vergeet niet om ook hartige dingen mee te nemen!
    Zoals gehaktballetje, chippies, nootjes, kippenvleugels!

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voor onderweg??? Wij nemen hooguit wat chipjes mee maar eigenlijk ook niet. Wel brood met ook hartig beleg.

13. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    wij zitten vaak een hele dag in de auto en nemen gewoon gesmeerde boterhammen mee voor de middag. verder water, pakjes drinken, paar snoepjes en schijfjes komkommer in een apart bakje en wat blokjes kaas en ik maak een bakje met gehaktballetjes. Onderweg kopen we vaak nog wel koffie en een ijsje :).

14. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ja hoor heerlijk!
    Normaal gesproken rijden we met de vouwwagen rustig 12 uur achterelkaar en nu hebben we een caravan, dus zal het niet meer dan 6 uur zijn!

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha lekker doen als jullie dat lekker vinden! Ik heb dus nooit honger en ben helemaal gaar als we zoveel rijden, dus moet er niet aan denken ;)

Deel Deze Pagina