wie heeft er ervaring met Hof van saksen??

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by kadootje, Oct 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kadootje

kadootje Actief lid

Jan 9, 2010
    471
    170
    43
    hoi hoi

wij willen graag een weekendje weg boeken...

nu wilde ik vragen of er mensen zijn die wel eens naar hof van saksen zijn geweest in zo'n kindercottage...en hoe beviel dat??

was het allemaal netjes en schoon?? en hoe was het zwembad??

ik hoor graag jullie ervaringen!!!

liefs kadootje

2. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Wij zijn er drie jaar geleden geweest en vonden het prachtig. Superdeluxe huisjes en veel vermaak voor de kinderen. Onze oudste was toen net 4 maanden, dus voor haar niet zo nodig, maar stiefdochter van toen 11 heeft zich goed vermaakt. Wel erg prijzig, maar was in het hoogseizoen. Zwembad was ook erg mooi, met grote glijbaan en klein peuterbadje.

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Wij zijn begin september geweest. Het was zalig! Kindercottage is helemaal super. Elk kind een eigen kamer en boven aan de trap een hekje. (Onder niet). Als je een kindje in de box hebt, moet je wel een boxkleed meenemen hoor. Het park was zo goed als leeg, dus alle ruimte in het zwembad en het overdekte speelparadijs. Het zwembad heeft twee peuterbadjes, een iets dieper bad en aan de andere kant een wedstrijd bad. De wildwaterbaan is leuk als je samen met iemand gaat om mee te ouwehoeren, want het gaat niet onwijs hard ;)
    In de buurt heb je kabouterland (Exloo) en dierenpark Emmen. De sauna was een beetje klein, wel erg gezellig met z'n tweetjes ;)

Veel plezier!!!

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ben er 2 jaar geleden geweest maar had toen nog geen kind. Prachtig park en mooi zwembad. Lekkere restaurantjes. In de omgeving niet zoveel te doen tenzij je van hunnebedden houdt ;)

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Verkeerspark Assen, Kabouterland Exloo, Dierenpark Emmen, Boomkroonpad (aan dezelfde weg als Hof van Saksen), stad Groningen op 20/25min afstand...

Keuze genoeg, maar je vermaakt je ook prima op het park hoor.

6. Ben in oktober 2010 geweest, precies een jaar geleden bedenk ik me nu. Was leuk. Hadden een groot groepshuisje, was namelijk met familie. Met een baby kan je er alleen niet zo veel doen, voor wat oudere kinderen is er wel meer. Zijn ook naar Groningen geweest en het zwembad daar, vond het kinderbadje nog best groot! En het was lekker rustig hihi :)

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik ben dit jaar in mei geweest. Geboekt via vakantieveilingen.nl.
    Het park was uitgestorven. Wij kregen een upgrade naar een luxe boerderij omdat er haast niemand op het park was.
    Zwembad kun je vergelijken met een Spa en welness uitstraling. Zeker niet te vergelijken met CP of LGP. Kinderbad heeft een stalen glijbaan en dat is het. Overdekte speelparadijs is geweldig. Mijn oudste heeft daar elke dag gespeeld en zich onwijs vermaakt. Qua eten/lunch vond ik het cafe-restaurant bij de ingang/receptie erg goed. Zeker de High Tea was zalig. Niet normaal wat je voor het bedrag krijgt. Voor de rest was er niets te doen op het park. We zijn naar Plopsa Coevoerden geweest.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij zijn er ook een aantal keer geweest voor en na de verbouwing. Je moet wel van een beetje luxe houden Anders voel je je niet zo op je gemak. ik moet wel zeggen dat het eten de laatste keer minder was dan voorheen. Nu was een tijd terug in et nieuws dat ze op het randje van faillissement stonden. Als je besluit te gaan moet je op het laatste moment pas betalen.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

Share This Page