Bultje/blaasje op mn oog

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik zit al 3 dagen me te irriteren aan iets in mn oog, het lijk of er iets in zit, die 3 dagen heb ik niet gekeken, niet goed teminste..
    Nu was in vanmiddag kleren aan het passen en werd er zo gek van! ik kijken in het pashokje in mn oog, zit er een bultje of blaasje of het witte van mn oog zeg maar:$ er om heen is het rood

Weet iemand wat dit kan zijn? Of ook wel eens gehad, en ging dit gewoon weer weg?
    Of moet ik hier de dokter even voor bellen?

Groetjes

2. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Hey xjexje!
    Zit het echt op je oogwit dus op je oogbol?
    Of zit t zegmaar op dat kleine randje waar je wimpers aan vast zitten (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen..
    Als het echt op je oogwit zit zou ik morgen even je huisarts bellen.. Zit t op dat randje,dan is dat waarschijnlijk een strontje.. Een heel klein soort puistje wat erg kan irriteren en pijn doet!
    Erg vervelend iig!
    Sterkte ermee
    Knuffel bloem

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    is t geen adertje dat gesprongen is omdat je ook iets roods zag....
    als je t niet vertrouwd ff dokter bellen en er naar laten kijken

kan erg vervelend zijn :(

4. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik denk dat je een strontje hebt. Dit is een ontstoken talgkliertje op je wimperrand. In ieder geval goed schoonhouden en niet te veel aanzitten. Anders even je huisarts bellen.

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Denk dat je een irritatie heb tussen de ( shit ben de naam kwijt) gaat om de hoornvlies en de oogbol zelf, Heb het zelf ook gehad toen ik kind was, mij werd vertelt oog schoonspoelen 1 x daags mocht het groter worden of meer irritatie opleveren dan wel na een oogarts gaan. Normaal lopen die blaasjes zelf welweer leeg er kan wel roodheid ontstaan, omdat je miniadertjes heb lopen in je oogbol. Deze kunnen bij irritatie knappen, maar ook mdat jewaarschijnlijk wat meer met je oog zit te frunniken nu.

Mocht het roder worden, groter worden of meer irritaties opleveren dan kunje via de huisarts gewoon een afspraak maken bij de oogarts dan krijg je denk ik een soort antibioticum spoeling ervoor. Of druppeltjes.

6. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Het zit echt op mn oogbol ja, het is niet bij mn wimper eronder..
    Je kan het ook niet goed zien, ik moet echt omhoog kijken en naar rechts..

Bel vanmiddag even de dokter

Deel Deze Pagina