Waar vind ik leuke geplastificeerde tafelkleden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chipske, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    De topictitel zegt het al :)
    Ik gebruik normaal gesproken gewoon placemats tijdens het eten om onze houten tafel te beschermen, maar ik zou het toch wel erg leuk vinden om een kek tafelkleed op te kunnen leggen (al dan niet met placemats), dat (gezien mijn knoeigrage dochtertje ;)) liefst ook nog eens geplastificeerd is.
    Laatst heeft een van mijn rode, rieten placemats dus een roze vlek achtergelaten nadat er een flinke scheut soep overheen ging :( en dit soort dingen wil ik in de toekomst graag voorkomen.
    Nu heb ik al bij de Xenos en de Hema gekeken, maar vond daar niet wat ik zocht.
    Hebben jullie nog leuke ideeën van (online) winkels waar ik dergelijke tafelkleden kan vinden?
    Alvast bedankt!

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Misschien op de markt? Daar heb ik ze wel eens vaker gezien. Hier in de buurt is ook een winkel die die tafelkleden altijd buiten op een rol hebben staan (kan je dus per meter kopen), misschien bij jou in de buurt ook?

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik weet dat je induitsland dood gegooid word met die dingen hier vind ik ze ook bijna nooit.. Ze zijn erg handig vooral met die knoeipotten van mij:p

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Je ziet ze hier overal! Marskramer,blokker etc Ook bij de duurdere woonwinkels kom je ze geregeld tegen op van die grote rollen in de meest leuke kleuren en vormen!

5. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Op de markt... gister gekocht
    doorzichtige 3 euro per meter
    en met opdruk 5 euro..
    leuke bolletjes en pip design!! helemaal blij met mn zeiltje

6. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    marskramer enzo.. vond ik veel te duur. was iets van 7,50 p.m als ik me niet vergis

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    google op kitch kitchen... gewoon per meter te bestellen
    of kleur mijn interieur, daar hebben ze ook veel soorten

8. esther74

esther74 Lid

19 dec 2008
    36
    0
    0
  9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Van de week zelf een normaal tafelkleed gekocht bij de blokker, en daar hadden ze ook plastic tafelkleden. Niet alleen op een rol dus per meter te koop, maar ook bij de normale tafelkleden in een pakketje, deze waren volgens mij 2,40 bij 1,60...

10. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Meiden, bedankt!
    Ik heb veel aan jullie tips.
    Ga snel op zoek naar een mooi exemplaar :)

11. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad de kleden van kitch en kitchen zijn leuk. Ik heb het tafelkleed gebruikt om waterdichte kussetjes voor ons bootje mee te maken.

Het word hier ook verkocht in de leuke frutsel en hebbedingetjes-achtige winkeltjes die niet van een keten zijn (is dat een beetje heldere beschrijving? ;))

12. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    off topic:

Trees :), zie ik dat nu goed?
    Ben je zwanger?
    Ooooooh meid, het is je zoooooo gegund.
    PROFICIAT!!!!.
    En ik hoop van harte dat je beebje goed plakt ;)

Deel Deze Pagina