Kan je ook niks voelen als je net zwanger bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaaikeW, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben er afgelopen weekend achtergekomen dat ik 4 weken zwanger ben. Ik had toen al een aantal dagen last van een zeurend gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden. Voor de rest nog geen klachten, heb me een keer een beetje misselijk gevoeld. Nu heb ik eigenlijk sinds gisteren nergens meer last van. Is dit normaal in deze fase?

Maaike

2. Marej

Marej Lid

16 nov 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor zover ik weet wel hoor! Ik had een paar weken terug (ben nu 8 weken) een beetje PMS-klachten, maar dat was het. Geniet er van, er komt waarschijnlijk over een poosje wel verandering in!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik nu nog last van.... al heb ik wel steeds vaker last van (.)(.) en merk ik dat ik meer eet om een misselijk gevoel te verdrijven.. maar voor tien weken heb ik toch weinig kwaaltjes...

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Heel normaal, de een heeft alle kwaaltjes, de ander heeft juist als symptoom het ontbreken van welk kwaaltje dan ook. Ik had in het begin ook echt nergens last van (terwijl ik normaal rond mijn menstruatie wel echt fikse krampen heb), dus dat was kennelijk mijn eerste symptoom :)

5. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig, dan ben ik ook wat meer gerustgesteld :). De eerste weken zijn natuurlijk erg spannend, je weet niet of het wel goed gaat. Helaas niks anders te doen dan afwachten!

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja dat kan heeel goed.. Ik werd pas met 8 weken strontmisselijk! Ik hoop voor jou dat het je allemaal bespaart blijft, ik had te vroeg gejuigd haha

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik heb tot week 11 totaal niks gemerkt.
    Met 11 weken begon ik misselijk te worden.
    Veder geen kwaaltjes gehad (misselijkheid + overgeven vond ik ook wel genoeg! is niet bepaald het leukste kwaaltje).
    Nee hoor het kan nog komen! Geniet er nog maar even van zonder kwaaltjes.

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Pas na 11 weken.. Jeee hoelang heb jij hier last van gehad?

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Tot ongeveer 16 weken. :D
    Gelukkig maar!
    Bah, word er nog raar van als ik eraan terug denk haha.

10. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop inderdaad dat de enorme misselijkheid me bespaard blijft! En de pijnlijke borsten ook natuurlijk :).

Dank voor alle reacties!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kan prima hoor, ik heb ook nergens last van gehad. Heb niets gevoeld, niet misselijk, niet moe enz.
    En eigenlijk voel ik nu nog niet veel, op een schoppend kindje na dan ;)

12. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Nee op zere borsten na en wat menstruatieachtige krampjes in het begin voelde ik dat na een week of 5 niet meer mijn boobs bleven.wel pijn doen maar dat was de ene dag meer als de ander.

13. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had gevoelige borsten maar verder nergens last van rond de 4de week. misselijkheid kwam helaas met week 6. hopelijk krijg jij dat niet!

geniet van de zwangerschap!

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Pfff gelukkig maar.. Ik dacht echt bij 8 weken dat ik het niet meer kreeg. Gelukkig hier met 14 weken ook over! Neee dat misselijk zijn en spugen is niet het gezelligste van de zwangerschap!

15. c85

c85 Lid

25 mrt 2009
    90
    0
    0
    Proficiat met je zwangerschap!
    Dit is heel normaal hoor! Ik had bij de zwangerschap van ons zoontje enorm veel last van mijn (.)(.). Met deze zwangerschap begonnen de symptomen pas veel later ik geloof met een week of 9 a 10. Daarvoor geen enkel teken, behalve dat mijn menstruatie uit blijf haha!

16. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hoi Maaike

Vandaag ben ik 39+3 weken zwanger en ik heb echt nauwelijks klachten gehad. De eerste 15 weken heb ik echt niets gemerkt, alleen wat vermoeider. Maar verder echt GEEN klachten. Soms wilde ik gewoon dat ik wat voelde maar nee hoor!

Daarna heb ik zo'n voorspoedige zwangerschap gehad, die gun ik iedereen! Ik heb wel 3x een bloeding gehad en 1x een ziekenhuisopname maar uiteindelijk bleek dat niets te zijn. Natuurlijk gun ik niemand die bloedingen, maar ik heb zo'n fijne zwangerschap gehad.
    Ben niet misselijk geweest, niet duizelig, enz. Zo zou ik wel 10x zwanger kunnen zijn.
    Natuurlijk moet de bevalling nog komen hahahaha :)

Maar ik hoop dat ik je wat gerustgesteld heb! Het kan dus echt, lekker zwanger zijn zonder klachten! (al zou je soms ter bevestiging wel klachten willen hebben!)
    Succes met je zwangerschap!

17. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Kan goed, voel nog steeds niks. Tis dat ik het weet, anders zou ik het niet merken.
    Maar je bent nog wel heeeeeel pril zwanger, misschien hang je met een week of 2 wel non-stop boven het toilet. Niet dat ik het hoop voor je uiteraard.

18. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    #18 MaaikeW, 30 nov 2011
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
    Ontzettend leuk al die reacties! Erg leuk om ervaringen te lezen van anderen die al wat verder zijn. Allemaal erg bedankt!

Groetjes Maaike

19. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag ook positief getest!!!

Ook alleen maar gerommel in me buik en steken in me lies......2de ronde RAAK!

Deel Deze Pagina