Ik heb de afgelopen weken nu twee keer gehad dat ik een bestelling plaats bij H&M en dat als ik een dag later de verzendbevestiging krijg er 1 of meerdere artikelen geannuleerd zijn. Super irritant... alsof de voorraad op de site niet klopt met de daadwerkelijk voorraad. Meer mensen hier problemen mee?
Ja, afgelopen week weer. In sommige gevallen zou ik dan de hele bestelling niet meer hoeven hebben, maar deze keer maar weer door de vingers gezien.
H&M heeft op dit moment achterstanden met het verwerken van de retouren. De voorraad klopt dus niet altijd... Vandaag heb ik de klantenservice moeten bellen vanwege een retour en gelijk maar gevraagd wat er met de voorraad aan de hand is
Ik heb daar een aantal maanden geleden iets heel vreemds in meegemaakt. Ik bestelde een aantal broeken voor mijn zoontje en kreeg het bericht dat alle broeken uitverkocht waren (heel knap, waren er namelijk 6). Vervolgens kreeg ik een paar dagen later een pakketje van H&M waar allemaal kleren in zijn maat in zaten maar niet de kleren die ik besteld had. Teruggestuurd en H&M erover gebeld. Paar dagen later kwam er weer een pakketje maar nu met de spullen die ik besteld had. Was alleen nergens terug te vinden dat ik dat pakketje ook daadwerkelijk had gekregen, dus ik belde en ze konden het inderdaad niet terugvinden. Heb de bijgevoegde rekening maar gewoon betaald, maar dat staat nu nog steeds als tegoed op mijn H&M rekening en na vier telefoontjes en drie mailtjes over dat dat geld bedoeld was voor de ontvangen spulletjes heb ik het opgegeven... Heb al die tijd niks besteld omdat ik dacht dat ze het nog wel door zouden krijgen.