Geannuleerde artikelen H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door Flamingooo, 11 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik heb de afgelopen weken nu twee keer gehad dat ik een bestelling plaats bij H&M en dat als ik een dag later de verzendbevestiging krijg er 1 of meerdere artikelen geannuleerd zijn. Super irritant... alsof de voorraad op de site niet klopt met de daadwerkelijk voorraad. Meer mensen hier problemen mee?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Niet bij de H&M maar wel bij bonprix. Super irritant.

3. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Ja, ik heb het ook gehad. Erg jammer, vooral omdat je erop rekent dat je het artikel gaat krijgen.

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Echt stom :( vooral omdat natuurlijk net de leukste artikelen geannuleerd worden :rolleyes:

5. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ja meerdere malen gehad helaas en altijd met items die ik graag wil :mad:

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ja, afgelopen week weer. In sommige gevallen zou ik dan de hele bestelling niet meer hoeven hebben, maar deze keer maar weer door de vingers gezien.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dat is het ook vaak. Bestel een leuke set, is net de rok of vest er niet.

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ja, hier vorige week ook bij H&M. Echt balen.

9. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    H&M heeft op dit moment achterstanden met het verwerken van de retouren. De voorraad klopt dus niet altijd...

Vandaag heb ik de klantenservice moeten bellen vanwege een retour en gelijk maar gevraagd wat er met de voorraad aan de hand is :roflmao:

10. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik heb daar een aantal maanden geleden iets heel vreemds in meegemaakt.
    Ik bestelde een aantal broeken voor mijn zoontje en kreeg het bericht dat alle broeken uitverkocht waren (heel knap, waren er namelijk 6).
    Vervolgens kreeg ik een paar dagen later een pakketje van H&M waar allemaal kleren in zijn maat in zaten maar niet de kleren die ik besteld had.
    Teruggestuurd en H&M erover gebeld.
    Paar dagen later kwam er weer een pakketje maar nu met de spullen die ik besteld had.
    Was alleen nergens terug te vinden dat ik dat pakketje ook daadwerkelijk had gekregen, dus ik belde en ze konden het inderdaad niet terugvinden.
    Heb de bijgevoegde rekening maar gewoon betaald, maar dat staat nu nog steeds als tegoed op mijn H&M rekening en na vier telefoontjes en drie mailtjes over dat dat geld bedoeld was voor de ontvangen spulletjes heb ik het opgegeven...
    Heb al die tijd niks besteld omdat ik dacht dat ze het nog wel door zouden krijgen.

Paardenbloem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina