Wat is jouw recept Ik maak het nu met augurk, mais en soms tonijn erdoorheen. Zout, peper, mayo en mosterd eroverheen. Wil een keer wat anders.
Blokjes gebakken spek of ham, uitje, augurkje, soms een gekookt eitje, lik mosterd en dan maionaise, halvanaise, of mayo en yoghurt naturel (hangt van het weer af of ik het zwaarder of lichter wil)
Gekookte vastkokende aardappels in blokjes gesneden, paar eetlepels magere ongezoete yoghurt, paar eetlepels mayonaise en verse bieslook uit de tuin. Ijskoud op te dienen. En meer moet dat niet zijn.
Ik vind Turkse aardappelsalades heerlijk maar krijg het zelf nooit zo. Nog Turkse dames die hier hun recept willen delen?
Wij maken het liefst de aardappelsalade van Matt Preston. Met mayo, yoghurt, bieslook, bosui, eieren, uitgebakken spekjes en gooi er zelf altijd nog stukjes appel door voor het frisse.
Ik maak het altijd met aardappelen, radijs, yoghurt, mayo, uitje, knoflook, beetje citroensap en bieslook
aardappels met schil bosuitjes/lenteuitjes Radijsjes gekookte eieren peterselie (verse) zilveruitjes mosterd mayonnaise
Gekookte aardappelen in stukjes. Veel zonnebloem olie, kipbouillonpoeder en zout, scheutje azijn. Allemaal op smaak. Ik doe zelf zoveel olie dat de aardappelen eronder liggen, theelepel kippoeder, 2 eetlepels azijn en zout op smaak. Bladselderij, uitje in ringen en paprika in reepjes. Dit alles door elkaar mengen en lekkerst is dag van te voren.
vastkokende aardappels augurk veel platte peterselie lente ui of rode ui rode pepervlokken (pittig) citroen,zout en olie als dressing -je kan nog verse tomaat en of mais toevoegen als je lekker vind-
Ik maak hem op z'n Chileens, dan heet het Papa Mayo Aardappels, grote penen en rode bieten in stukken van 2x2x2 cm snijden. Alles gaar laten koken en koel wegzetten. Zelfs mayonaise maken met eierdooiers, citroensap en olie in het keukapparaat. Laten opstijven. Een paar uur later alle groenten en de mayonaise door elkaar husselen. Serveren met versgebakken brood, Pastel de Choclo en wat barbecuevlees HEERLIJK. Mijn Chileense familieleden zijn niet voor niks bijna vierkant.