Voetenzak Quinny

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dexie, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Weet iemand of er een kleinere voetenzak bestaat voor de Quinny Speedi, degene die erbij hoort vind ik zo groot en niet echt warm, mijn zoontje verdwijnt erin. Zijn sommige voetenzakken ook universeel?

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik denk dat op deze leeftijd je zoontje in elke voetenzak verdwijnt..
    Past hij niet meer in de kinderwagenbak dan?

Je zou evt. kunnen kijken naar een lodger bunker oid

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Toen mijn dochter over ging naar de wandelwagen (buzz) paste de voetenzak goed ten opzichte van haar lengte.
    Het was de orginele voetenzak van buzz zelf, wellicht dat die ook in de speedi past?

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Bedoel je echt de voetenzak van de buggy, of van de MaxiCosi?
    Want wij zijn de voetenzak pas gaan gebruiken toen onze dochter naar de buggy ging (met een maand of 6-7). Jouw kindje is pas 3 maanden, dus ik neem aan dat hij nog in de wandelwagen ligt (of klopt je banner niet?). In de wandelwagen gebruikten we gewoon een dekentje.
    Er zijn wel universele voetenzakken, maar of die nou zoveel kleiner zijn? Bv bij de Prenatal.. Misschien kun je de 'voetenzak' van de MaxiCosi gebruiken..??

5. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Ik bedoel de voetenzak van de wandelwagen. Die van de maxi cosi heb ik geprobeerd maar die heeft geen uitsparingen voor een 5 punts gordel alleen 3 punts. Maar een goede deken kan ik idd ook proberen.

Deel Deze Pagina