Hoi allemaal, Heb dan eindelijk onze nieuwe kinderwagen in huis en kwam ergens achter. Ik heb ook een maxicosi cabriofix met voetenzak. En het leuke is dat de voetenzak en verkleinervan de maxicosi heel goed in het zitje van de stokke passen. Op 2 gaatjes na voor het veiligheids tuigje van de stokke. Ik heb deze erin genaaid met de naaimachine en soort grote knoopsgaten.En het is zo een leuk geheel geworden wilde dit even met jullie delen. Het is niet erg dat het voetenzakje van de MC geen gescheiden voetjes heeft zoals die van stokke want het is maar voor de tijd dat ze nog erg klein zijn en dan zit de middenstang nog niet in de weg.
En heb je de verkleiner van de maxi cosi dan niet nodig voor in de autostoel? Of kun je hem er makkelijk uit halen? Je gaat ook geen reiswieg gebruiken dan? Want als ze gemiddeld een maand of 6 in de reiswieg liggen dan gaan ze over naar de wandelwagen en past over het algemeen de voetenzak van de maxi cosi niet meer. Die is voor een maand of 6 geschikt. Of ik moet je idee erachter niet helemaal snappen?
oh ik dacht dat de voetenzak van de maxicosi tot en met 9maanden wel zou gaan. Omdat de maxicosi toch ook tot ongeveer 9maanden wordt gebruikt? Ja heb ook de reiswieg maar het past zo mooi in elkaar dat ik dacht al is het maar voor een maandje of 2 dan nog mooi meegenomen en het stoort niet bij de voetenzak want heb gewoon 2 extra gaatjes ering gestikt die er net zo uit zien al de overige gaatjes. Heb de donkerblauwe stokke en de voetenzak van de MC is gebroken wit met gekleurde stipjes en het is zo een leuk en vrolijk geheel vandaar mijn enthousiasme. MAar het is voor mij ook de eerst keer of het ook goed met de baby past daar moet ik dan nog achter komen