Hier kan ik dus wel van balen...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Storm, May 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

*stapt in klaagmodus*

Wij hebben destijds een autostoeltje gekocht voor als mijn schoonouders mijn zoontje een keer per ongeluk zouden moeten ophalen van de crèche of naar huis zouden brengen nadat hij daar 'gelogeerd' had vanwege mijn slaapdienst en een hele vroege dienst van mijn man.
    Laatst kwamen ze mij en mijn zoontje halen want mijn man had 's nachts gewerkt (was nog niet weer thuis) en zou bij thuiskomst gaan slapen. Konden we daar lekker in de tuin zitten. Niks mis mee. Hartstikke gezellig.
    Stap ik bij hun in de auto, zitten de riempjes van het stoeltje helemaal onder de weerplekken. Tevens zat de boel zo gedraaid dat mijn zoontje er niet goed in kon zitten. Dus ik hun vragen wat ze met het stoeltje gedaan hebben. Ja, niks, staat gewoon in de garage, daar is het wat vochtig en dan krijg je dit. :(:(
    Dan zet je hem toch ergens op een goed geventileerde droge plek als je hem niet gebruikt? Nou ja, ze konden hem verder nergens kwijt.
    Toen ik zei dat ik vond dat ze niet zo met de spullen van iemand anders om konden gaan werd ik me toch een partij raar aangekeken. Hoezo, het stoeltje is toch van ons? Haha, dat dacht ik niet. Je hebt hem in bruikleen, maar hij is van ons. Wij hebben hem ook betaald. Niet alleen voor hun gebruik, maar ook voor als mijn ouders eens oppassen en mijn zoontje op moeten halen. Wat straks veel meer voor zal komen omdat mijn man ander werk heeft en altijd om 16 uur van huis gaat.
    Ik denk dat ik hem maar op ga halen, schoon ga maken en bij ons op zolder zet. Dan staat ie in ieder geval droog en verschimmeld het niet.

*zo, weer uit de klaagmodus*

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    ja daar zou ik ook van balen haha

3. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    oef ja dat is goed balen en die dingen zijn ook nog eens niet goedkoop

jammer dat ze zo met de veiligheid van hun kleinkind omgaan

4. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Balen zeg! Misschien nog beter communiceren over dat soort dingen. Wat van wie is enzo... Maar dan nog, met dat soort dingen mag je verwachten dat ze er beter mee omgaan, ook al geef je het aan hen. Bah, je zit zelf ook niet graag in een vieze stoel!

5. misa

misa Niet meer actief

Ja dat kan ik me voorstellen, dat je daarvan baalt..! Ik zou m ook ophalen en goed wassen. :)

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hmm, Wij hebben voor onze zoon destijds een goedkope stoel gekocht voor bij schoonmoeder,

het is tot op de dag van vandaag nooit voorkomen dat hij bij haar in de auto zit, maar zij heeft hem ook lange tijd buiten hebben staan,
    ik vind het prima, ik heb er nooit bij gezegd dat ik het ding graag ooit nog terug wil, dus als je het gewoon gegeven hebt zonder dat erbij te zeggen snap ik wel dat hun denken dat het van hun is,

maar nu het je schoonouders duidelijk is dat het dus niet zo is, zou ik ook de stoel ophalen en gewoon bij jullie neer zetten.

7. Storm

Storm Niet meer actief

Nee, ze wisten/weten ervan. Het stoeltje wordt amper gebruikt, maar is in principe voor iedereen die ons zoontje per ongeluk wel eens met de auto op moet halen. Hij is daar alleen blijven staan toen mijn zoontje op de fiets mee kon en ik dus eigenlijk altijd de fiets pak.
    Maar mijn ouders moeten hem ook kunnen gebruiken, evenals mijn zwager en schoonzus.
    En nu met nummer twee op komst was het plan om het straks bij ons in de auto te zetten (als de groep 0 stoel te klein is). Dan hoeven we niet nog een stoeltje groep 1 erbij te kopen en kon deze mooi in gebruik zijn totdat mijn zoontje over kan naar de volgende stoel.
    Dit wisten ze ook al.
    Maar goed, ik ga kijken of ik hem nog weer schoon krijg. Geloof dat de bekleding in elk geval nog wel goed is.

Share This Page