Hallo dames, Kan iemand me helpen.... Het is nu 1 week geleden dat ik mijn NOD heb gehad. Als was mijn NOD heel raar...heb maar 1 keertje donker bloed verloren de rest was bruin.. Maar nu ben ik al 1 week geleden klaar maar ik heb nu last van licht bruine afscheiding.. Heel raar..... Ik heb dit nog nooit meegemaakt Komt jou dit bekent voor laat het me even weten.. Thanks
hoi,hoi, Ben je al lang met de pil gestopt? Het zou daar namelijk van kunnen komen. Zelf verlies ik bruin slijm in de aanloop naar mijn menstruatie en aan het eind van de menstruatie verlies ik dan vaak ook nog wat bruin slijm. Ik heb wel eens navraag gedaan bij de huisarts wat dat is, omdat ik dit toen ik de pil slikte nooit had, maar volgens de dokter is dat niet erg en is het bruine slijm oud bloed wat je verliest. Nu ik bijna 9 maanden geleden met de pil ben gestopt wordt het bruine slijm ook minder.
Hey hey, Ik slik al bijna 2 jaar geen pil meer. Ik zelf verlies ook bruin slijm als mijn menstruatie er aan zit te komen. Maar ik heb het nog nooit 1 week na mijn menstrautie gehad.. Vandaar mijn vraag..
Ik zou toch eens testen. Aangezien je ongi blijkbaar heel anders was dan normaal, zou het ook nog een innestelingbloeding geweest kunnen zijn. En het is niet raar, om tijdens een zwangerschap af en toe een bruin/lichtrode veeg te hebben, omdat je baarmoedermond beter doorbloed is. Er komt dan erg makkelijk een mini-bloeding na sex/harde ontlasting etc. Zo'n mini-bloeding kan normaal geen kwaad voor de zwangerschap verder.
Hé Sennae, wat komt mij dit bekend voor! Ik wist ook al niet wat het was....Ik ben iemand die normaal de klok kan zetten op haar cyclus, altijd tussen de 26 en 28 dagen. Nu werd ik de afgelopen keer net zo ongesteld als ik gewend ben, gewoon alles erop en eraan, maar ongeveer een week te vroeg. Dat is nu ongeveer een week geleden, en nu zag ik vanavond lichtroze/bruinig bloed..... dat is toch wel heel raar..... ik weet ook niet wat het is. Ik heb eens een vraagje gesteld bij de vk op dit forum.... misschien dat zij het weet. Anders volgende week toch maar eens testen. En anders als er geen zwangerschap is, toch maar eens naar de huisarts, want dit is toch wel raar..... ben wel blij te zien dat ik niet de enige ben. En nee, ik heb nooit de pil gehad, dus ontpillingsverschijnselen kunnen het niet zijn. Wie het weet mag het zeggen!!!
gisteren mij kennende..maar als je zwanger bent is er op elk moment van de dag genoeg hcg, dus je zou nu kunnen testen en het mij dan gelijk kunnen vertellen
Hoi Nanette, net een testje gedaan, maar kan geen streepje ontdekken (kv test 2 in een doosje) ! Blijft de vraag waarom dit zich zo voordoet.... toch de ha maar ff bellen, denk ik....
och jammer meis! Dat was de mooiste optie geweest. Dan zou ik inderdaad gewoon even bellen... ook aangeven dat je niet ongesteld bent geweest! (van menstruatie mag je pas spreken als je 1,5 tot 2 dagen helder rood bloedverlies hebt)
Hoi ik heb dit probleem vorrige maand ook gehad... ik dacht ook. Hey, wat is dat hoe kan het? Maar ik ben de maand erop gewoon flink ongesteld geweest! Ben benieuwd, Hoop voor jou zwanger... maar je weet het nooit.. Liefs!