Sam is sinds een paar dagen doodsbang op zijn kamer. (als ie moet slapen) We hebben geen idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Hebben jullie misschien tips?
Heb je al een lampje geprobeerd aan te houden. Wij hebben er een die je in je stopcontact kan doen en een oranje gloed geeft. Dan is het niet helemaal donker in zijn kamer. Geeft hij ook zelf aan waarom of waardoor hij bang is?????
staat er mss iets in de kamer dat een schaduw veroorzaakt? ja mss ene lampje dat ie zelf aan kan klikken wanneer hij bang is...
Een lampje heeft ie al. Hij zegt dat ie bang is voor de beestjes Hij heeft al een aantal keer van die periodes gehad. Eerst moest zijn deur open, toen weer dicht, toen moesten al zijn knuffels van zijn kamer (iets teveel toystory gekeken) en nu zijn het dus weer beestjes.
ik sliep trouwens vaak met een walkman(20 jaar geleden haha), naar sprookjes te luisteren, zo viel ik in slaap... had ook van die cassettes voor in de stereo en mocht dat gewoon aanzetten...was jaar of 4/5
mijn zoontje had dat ook ineens hij is net 2 hij heeft al vanaf juni een cars kamer en ineens in oktober rende hij letterlijk z'n kamer af en krijsen hij was bang voor de auto's wat bleek hij had smiddags gekeken hoe mijn neefje op de wii aan het racen was en hij vond de auto's van cars ineens eng we hebben alle foam stickers weg gehaald hij heeft nu alleen een gordijn van cars en een lamp als hij wakker wordt of hij is bang doet hij z'n lamp aan heb ook gezegt tegen hem als je bang bent zeg maar auto ga weg ik wil slapen nu probeerd hij ook een spelletje te spelen met ons huilen zodra ik hem naar z'n kamer breng ik laat het lampje aan op de overloop en hij is na 3 min stil en gaat slapen mischien eens vragen waarom hij bang is en waarvoor