Leuk Wii spel voor 3-jarigen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Caithlin79, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dames mijn reactie met namen les was idd niet zo bedoeld. Las het een uurtje later terug en kon het niet meer veranderen nu las ik het terug dus. Sorry dat ik daar zo op reageerde.

Dacht eerlijk wel van o je een moeder die het niet goed vind dat haar kind aan de wii zit. Maar mijn woord les moet je maar vergeten.

Moet toch echt beter op letten met wat ik schrijf sorry.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Download;)

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ze mag hier af en toe een kwartiertje spelen, zo'n 3x in de week. Persoonlijk vind ik dit heel onschuldig. Als je ziet hoe ze met dat ding omgaat, denk ik dat ze er qua ontwikkeling ook nog wel wat van opsteekt;)

Een spelletje als Thomas is echt heel onschuldig hoor. Ze moet het ding wassen, fohnen en poetsen. Soms een race rijden (komt de beweging ook weer ten goede), repareren, memory spelen en nog wat van dat soort kleine spelletjes. Allemaal heel erg kort en onschuldig. Ze vind het echt geweldig, wat zou er dan de reden van moeten zijn dat ik haar dat niet zou laten doen die paar minuutjes per week? Overigens heeft ze een oudere broer, die ook een paar keer per week met de WII mag spelen, zodoende is haar belangstelling ook gewekt. En eerlijk gezegd is het dan wel zo fair om haar ook een paar minuutjes op de WII te gunnen.

Wij hebben de WII pas sinds augustus, dus Milan heeft er een stuk langer zonder gedaan dan zijn zus...

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ieder z'n eigen toch? Ik zie er geen kwaad in.
    Ze hebben tot nu toe nog niet op de Wii of op de laptop gezeten, maar ze zijn wel zéér geintesseerd, vooral omdat papa en mama het ook doen en het er allemaal zo leuk uitziet.
    Dus vandaar dat we een leuk spelletje voor ze willen vinden om te kijken of ze het ook leuk vinden om af en toe op de Wii te spelen :)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38

Super Mario?? Die vind ik zelfs nog moeilijk :D
    Lijkt me niet echt leuk voor kinderen van 3,5.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ah oke, dat is dan dus het verschil. Mijn kinderen zijn wel geinteresseerd :)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik had er laatst nog een gesprek over met iemand...
    Iemand vond het gek dat ik mijn dochter op mijn DS liet spelen maar had wel 2 uur per dag de tv aan staan op zappelin. (dat vind ik dan weer nergens voor nodig)

zo hou je toch verschillen uiteindelijk
    en meestal taalt ze er niet naar.. maarja laatst bezoek van 7 jaar oud.. en die vind zo'n DS natuurlijk wel helemaal geweldig dus die mocht er even op spelen.
    En dan denkt Anne "ohja! dat was leuk! want dat was met dora!" en wil ook.

Denk dat ze er misschien 1/2 keer per week op speelt en dat nog met vlagen.. want ze speelt ook weken gewoon niet.
    En het maakt ook nogel verschil wat voor spel ze spelen denk ik
    Dora is goed te doen voor een peuter.. De spelletjes die ik graag speel wat minder :)
    Zo ook voor de wii. Anne vindt mariokart helemaal gaaf maar ze kan het nog niet echt. Vndaar dat wij dachten "ha leuk!" toen we toevallig Dora voor de Wii zagen liggen.
    Nog geen idee of ze hem echt krijgt maar vindt het wel een optie.

Ook kan ze inmiddels zelf youtube bedienen op de laptop.. niet mijn idee van handig maar ze pikte het feilloos op zonder dat ik het bewust heb laten zien. Moet ik dan zeggen "mag niet!" of kan ik dan beter dr gewoon met mate laten "youtuben" (wel onder toezicht.. want je weet weet nooit wat er voor filmpje tussen zit.. maar toch)

Daarentegen gaat de tv enkel aan als ze letterlijk te moe is om nog op dr beentjes te blijven staan. En dan zoek ik ook nog eens een specifiek filmpje/serie uit waar ze naar mag kijken.
    lilyfee, kikkerdril, angelina ballerina, de kleine prinses, nijntje... dat soort dingen.

Ik ben niet van vanalles zomaar verbieden.. maar ook niet van dagen voor de tv/cmputer geplakt zitten of hem maar gewoon aanzetten als bewegend behang.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik vind Mario kart op de Wii helemaal het einde!

Die thomas lijkt me ook gaaf
    Waar download je dat?

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik ga het even aan mijn man vragen vanavond. Zodra ik wat weet, stuur ik je een pb:)

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    dankje Loetje :)

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben hier ook al aan zitten denken om een spelletje voor Vigo op de wii te kopen. Ik zit alleen erg in dubio... meneertje kijkt al ééérg graag televisie, en op youtube kijkt hij graag naar filmpjes van brandweerauto's, ziekenauto's en politie auto's... ;) Ben een beetje bang dat het dan allemaal 'too much' wordt zeg maar, maar voor zolang we twijfelen heb ik al wel leuke spelletjes voorbij zien komen :)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@minyaweth: dat zou ik ook twijfelen inderdaad.. :)

Maar het is wel leuk toch :)

moeilijkmoeilijk!

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou mijn zoontje toen drie jaar. Kreeg een camecube ( Heeft nu ook een wii) En vond super mario het eindeeee. Hij vond het heerlijk dat race maar ja is een jonge he haha. Maar ik als meisje vond het ook erg leuk maar moet zeggen me zoon was sneller en beter dan zijn moeder. :p

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het is zeker heel erg leuk allemaal hahaha :D

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Kylian heeft dit weekend Madagascar Kart gekregen met een stuur erbij (pakket voordeel van de Intertoys) en hij is er helemaal mee in zijn nopjes.

Oke het is eigenlijk niet de bedoeling om overal tegen aan te botsen of stoeltjes om te rijden (in de dierentuin) maar hij ligt helemaal in een deuk als hij dat doet, dus we laten hem het lekker op zijn manier spelen.

Deel Deze Pagina