Leuk..... zilvershampoo.... ( als je van paars houdt )

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Sorry geen tips maar wil even zeggen dat ik het paarse echt super gaaf vind staan bij je haha!
    Als je het er niet uitkrijgt kan je altijd je hele haar zo doen :p

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Oef... dat is ook heel vervelend lijkt me! Zei iemand er nog wat van?

@Oliviafaye Daar zat ik eerst ook aan te denken.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Mijn oma had vroeger altijd paars haar. Ik vond dat mooi, die paarse gloed.

4. xbabyxdx

Lieve ramp toeristen!

Speciaal voor jullie, vers van de pers..... een extra blunder erbij! :D

Ik had vandaag een afspraak bij de kapper en vertelde dat ik de paarse gloed eruit wilde hebben, omdat ik altijd wit blond ben en dat ook graag wil blijven. Zij wilde dit wel doen met een soort shampoo voor blond haar en daarmee zou het wel verdwijnen. ( een kleuring durfde ze niet aan omdat ik van dat pak wat altijd goed ging, een spontane allergische reactie kreeg )

Zij masseert die shampoo er in, laat het inwerken, spoelt het uit, zet mij voor de spiegel..... en toen reageerde ik zo : :$:$:$:$
    Mijn haar was ORANJE! ( kousen erbij, vlechten in, en ik kon zo mee doen als pipi langkous. :$

Maar het ergste komt nog.... De kapper wilde er niets maar dan ook niets meer aan doen. Ze was bang voor een allergische reactie en mijn haar had een behoorlijke opdonder gekregen.

Maarja......Ze zei toch dat alleen het paarse eruit zou gaan? Niet dat mijn totale blondering zou veranderen in een wortelkleur! Toen rolde de tranen vanzelf van mijn wangen, en besefte ik mij dat het andere niet zo erg was vergelijken met dit.

Ik ben naar huis gegaan en heb mijn man asblond laten halen.bij de drogist. Dit was zo ongeveer het laatste nog wat ik kon proberen, maar tegelijker tijd ook een hele grote risico.

Gelukkig is dit goed gegaan en is het nu asblond. Ik vind het iets te grauw als je net als ik witblond gewend bent, maar goed... alles beter dan oranje!

Conclusie : ik mag het weer helemaal opnieuw opbouwen met het blonderen zodra mijn haar is hersteld. Dit is nu helemaal dood. En 1 ding weet ik wel.... beter paars dan oranje.

(Inmiddels zal de popcorn wel uitgedeeld worden :D na mijn verhaal )

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    #25 linnim, 14 aug 2015
    Laatst bewerkt: 14 aug 2015
    :$ jemig wat een verhaal

Vind het behoorlijk wat dat de kapper je oranje wegstuurde

6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Je hebt toch niks betaald hopelijk? Wat erg! Ze kan je zo toch niet wegsturen???

7. xbabyxdx

Ja ik heb betaald... ik wist gewoon even niet hoe ik nou moest reageren op dat moment. Ja, huilen huilen en nog een huilen. Er kwam op dat moment ook echt geen zinnig woord meer uit mijn mond. Mijn totale haar was/is verpest....
    En geloof me, normaal interesseert het mij echt niet hoe mijn haar zit.... maar dit was echt niet prettig!

Ik heb de gene waar ik normaal gesproken ga, ( die er nu niet was ) een mail gestuurd. Ik vind het wel belangrijk dat hij er vanaf weet.

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ow nee wat erg zeg dat ze je zo weg heeft laten gaan.

Ik vond het paarse wel gaaf als je hele coupe zo was geworden trouwens. Maar ja, daar heb je nu niks meer aan.

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeetje, wat erg! Niet je grijs/paarse stukjes, maar je kapperverhaal. :$
    Schandalig dat ze je gewoon huilend en met verpest haar laten afrekenen...

Overigens heb ik altijd 100 keer liever iets te grijzig/paars blond dan te geel/oranje blond. Gebruik zelf altijd L'oreal professional CC cream (colour correcting cream) voor blondes. Doe 1 druppeltje mengen met mijn cremespoeling en dat is voldoende om het gelige uit mijn haar te houden. Aanrader! (en niet duur ook)
    L'Oreal Serie Expert Vitamino Color Corrector Blondes

10. xbabyxdx

Bedankt voor je tip! Deze ga ik onthouden!

11. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wat schandalig van je kapper!

Is shampoo voor blond haar misschien iets? (Ik heb overigens geen verstand van geverfd haar)
    Ik ben zelf blond en gebruik soms de zilvershampoo van Guhl, nooit paarse haren gehad.

12. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
  13. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het ook wel grappig. Een beetje van dat grijzige zoals in is geweest..!

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Anti roos shampoo!!!

Deel Deze Pagina