Ik ben er serieus over aan het denken indd om hem af te doen. Wel zonde van het geld. Maar wellicht kan ik hem nog verkopen. Word er echt gestresst van en zit soms wel 30 x op een dag mijn hartslag te checken pff
Als dit je zo gestresst maakt zou ik hem idd wegdoen. Mijn hartslag in rust is tussen de 53-57 en als ik diepslaap tussen de 40-45. Dus lijkt me normaal hoor de hartslag die jij hebt.
Heb vandaag een hart filmpje laten maken bij de huisarts. De huisarts gaf aan als ik mij er zo zorgen om zou maken dat we een hart filmpje zouden maken zodat ik daarna mijn rust hopenlijk zou kunnnen vinden en het los zou kunnne laten. Super blij dat ze dat voorstelde. Hart filmpje was helemaal in orde. Ga nu dus echt proberen het los te laten .en anders knikker ik het ding in de vuilnisbak nog voor ik op vakantie ga
Ik ben hier blijkbaar echt te nuchter voor.. als het iets ergs is, is het toch vooral een onregelmatige hartslag of helemaal geen. Verder is het echt van persoon tot persoon verschillend, dus af doen dat ding en verder doorgaan met leven.
Ooit was ik zo nuchter.... helaas lukt het me tegenwoordig niet meer zo goed. En aangezien mijn tante nog niet zo gek lang geleden is overleden met hart problemen heb ik veel moeite dit los te laten en wilde ik zeker weten dat alles goed is
Is een andere psycholoog ook geen optie, want hier is echt wel wat aan te doen dat je zó stresst hoor? Fijn dat je huisarts meedacht, hoop dat het je wat gerustgesteld heeft.