Weet iemand waar ik deze Disney Rapunzel rugtas kan halen? Heb echt alle intertoys en Bart Smits hier in de omgeving Den Haag afgebeld. Weet iemand toevallig nog waar ik zou kunnen zoeken? Bedankt alvast!
IK ben bang dat deze niet meer in de winkel wordt verkocht. Er is een hele tijd een rapunzelhype geweest rondom de film die toen uit kwam. Wij hebben hem 2 jaar geleden bij de bartsmit gekocht. Misschien is er een site die ze nog verkoopt ik zal even mee zoeken.
In Scheveningen zit een disney winkel, heb al even op hun site gekeken maar daar staat geen rugzak. Je zou hun kunnen bellen, zijn heel aardig en willen je vast helpen! Misschien kunnen hun hem ergens bestellen. Disney artikelen en Disney speelgoed kopen Disney-Winkel
Ah bedankt baby09, ik ga zeker ff bellen! En inderdaad, bij de intertoys is ie niet meer te bestellen, alleen verlanglijstje, maar daar heb ik niet veel aan.
Wilde al gaan gillen Ebay, je kunt ook altijd amazon kijken of via google.co.uk op shopping resultaten zoeken, er zitten hier giga veel disney shops waar ik ze heb gezien vorig jaar. Er zal vast een overschot nog vindbaar moeten zijn op het internet. Mocht dat niet baten misschien op marktplaats kijken bij niet gebruikt of zo goed als nieuw?
Helaas hadden ze de rugtas niet bij de disneywinkel in scheveningen, ze hadden nog hen andere filiaal gebeld, maar helaas ook niet daar.. Meer tips zijn altijd welkom