Leuk zwanger jurkje om in te trouwen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babystew, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik kreeg gister een mailtje dat hij klaar ligt bij het Kialapunt hier in mijn buurt, ben benieuwd.. ga hem vandaag denk ik ophalen!

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    spannend!

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Even een update; hij is dus binnen en ik vind hem leuk! Nog ietsje te groot maar als het goed is groei ik ook nog wel lekker door de komende 2 weken..
    Nu mijn volgende vraag; wat voor schoenen zal ik erbij aantrekken?! Niks met hakken.. Zat zelf te denken aan slippers of kan dat niet? Als het mooi weer is tenminste..

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Of iets van de zelfde kleur ballerina's?

5. Derbi

Derbi Niet meer actief

Eh, het is jouw trouwdag, dus wat jij lekker vindt zitten toch? Slippers kunnen prima!

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dat sowieso, je moet je prettig voelen :D

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    ballerina's of iets met een laag hakje

of slippers inderdaad!!

8. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik zou in plaats van slippertjes, mooie gouden sandaaltjes doen.. net iets chiquer dan slippertjes..

9. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Gefeliciteerd alvast!
    Wij zijn getrouwd toen ik 30 weken zwanger was en ik had 'gewoon' een leuk felgekleurd jurkje aan van de Prénatal. Legging eronder en lage laarsjes. Wilde ook eerst slippers aandoen (liep zo lekker), maar vond dat toch niet helemaal mooi..
    IMG_7423_zwanger (Medium).jpg

Wij wilden eigenlijk niet trouwen, maar toen ik zwanger was ontstond toch het idee om het wel te doen. We wilden het klein doen (maandagochtend, gratig, alleen gemeentehuis enzovoort). Het liep alleen wat anders.. ;) M'n collega's hadden een trouwkoetsje met paarden geregeld, m'n moeder een prachtig trouwboeket en m'n beste vriendin een bruidstaart. Ook had m'n moeder een brunch met vrienden en familie geregeld. Was een topdag!!

Deel Deze Pagina