Ik kreeg gister een mailtje dat hij klaar ligt bij het Kialapunt hier in mijn buurt, ben benieuwd.. ga hem vandaag denk ik ophalen!
Even een update; hij is dus binnen en ik vind hem leuk! Nog ietsje te groot maar als het goed is groei ik ook nog wel lekker door de komende 2 weken.. Nu mijn volgende vraag; wat voor schoenen zal ik erbij aantrekken?! Niks met hakken.. Zat zelf te denken aan slippers of kan dat niet? Als het mooi weer is tenminste..
Wat leuk! Gefeliciteerd alvast! Wij zijn getrouwd toen ik 30 weken zwanger was en ik had 'gewoon' een leuk felgekleurd jurkje aan van de Prénatal. Legging eronder en lage laarsjes. Wilde ook eerst slippers aandoen (liep zo lekker), maar vond dat toch niet helemaal mooi.. Wij wilden eigenlijk niet trouwen, maar toen ik zwanger was ontstond toch het idee om het wel te doen. We wilden het klein doen (maandagochtend, gratig, alleen gemeentehuis enzovoort). Het liep alleen wat anders.. M'n collega's hadden een trouwkoetsje met paarden geregeld, m'n moeder een prachtig trouwboeket en m'n beste vriendin een bruidstaart. Ook had m'n moeder een brunch met vrienden en familie geregeld. Was een topdag!!