Leuk zwangerschapsboek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mosie, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Die heb ik ook. Erg nuttig, ook met lijstjes van wat je nodig hebt, over de bevalling. Ik heb het (in fases) van a tot z gelezen, dus erg nuttig!

2. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Ik heb ook het boek babyboom en vond het een leuk boek om te lezen.

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Die heb ik ook! Vooral erg leuk door die 3-d foto's die bij elke dag van de zwangerschap staan. Kun je precies zien hoe je kindje er op die dag uit zou moeten zien.

4. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Helemaal mee eens! Ik vond de plaatjes een beetje stom, maar de informatie en manier waarop het geschreven is, is helemaal top. Ook het boek van hen Veilig bevallen vind ik een absolute aanrader en er schijnt ook een boek Veilig de kraamtijd door (of zoiets) te zijn, maar die heb ik nog niet gelezen.

5. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Ik heb 'mijn zwangerschapsbijbel' van Anne Deans. Van de bieb heb ik ' van min negen maanden tot plus een', van Jools Oliver, de vrouw van Jamie. Leuk en grappig!

6. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    ik heb hier al een paar jaar "jouw zwangerschapsbijbel" liggen. het is geschreven door Anne Deans en is een heel dik naslagwerk over zwangerschap en de eerste weken van het ouderschap met handige tips en ook met info over voorkomende kwaaltjes tijdensde zwangerschap en na de geboorte bij je kindje.

het boek had ik destijds bij Prenatal gekocht, maar ik weet niet of ze hem nog verkopen.

7. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veilig zwanger, veilig bevallen en veilig door de kraamtijd van Beatrijs Smulders. Echt goed kwa in info en alle drie in een ruk uitgelezen!

Deel Deze Pagina