Ik vond het zo leuk om eerder iets te lezen over de opa & oma box. Aangezien de conclusie was dat de box die voor 9,95 wordt aangeboden niet echt een succes schijnt te zijn, leek het me leuk om een topic te starten met leuke ideeen voor een zelf te maken box! Hier alvast wat ideeen van mijn kant: - dvdtje met echo; - uitdraai echo leuk ingepakt; - speen met 'i love opa & oma'; - beker opa/oma; - alvast een leuk fotolijstje voor straks; - boekje met tips voor aankomende opa & oma. Wie volgt?
wij denken er ook aan om zelf een box`s te maken alleen hier is het het 4de kleinkind wat ze krijgen dus ja dat is wel erg moeilijk vind ik soms zelf - fotolijste met de 20 weken echo - speen met 'i love opa & oma'; - romper oma/opa passen op mij vandaag - wat verzorgings spulletjes - luiers
Wat een supergoed topic. Ik had ook een beetje die spulletjes in mijn hoofd. Een boekje of blad over opa en oma (voor opa en oma) slabbetje met leuke tekst echofoto Ik lees mee voor orginele tips
haha ja dat was mijn topic over die vrezelijke opa & oma box van 10,-! belachelijk! maar leuk dat je deze topic bent gestart want ik kan ook wel wat ideetjes gebruiken, ik lees dus even mee hier zelf zat ik aan slabbertjes enzo te denken met opa en oma erop, maar die zijn hier continu uitverkocht in de oma versie. speentjes wil ik er niet bij doen want mijn moeder, stiefmoeder én schoonmoeder zijn tegen speentjes geven.. weet niet waarom maar leek me dan geen leuk kado aangezien ze het idee niks vinden. Ik zocht wel een fles met opa/oma erop maar die is hier nergens te koop, erg jammer. echo dvd kan ik er helaas niet bij doen want daar is het geslacht op te zien en die willen de opa's en oma's niet weten. Foto's hebben ze al 100x gezien dus lijkt me ook niet zo speciaal meer... wat een toestand als ik dit zo terug lees, heb echt geen enkel leuk ideetje meer...
knuffeltje voor het logeren en pyama. je hebt van die leuke boeken geloof wel bijbruna. waar de opa of oma alles in kan zetten hoe die zeg maar eht kleinind ervaart das leu kvoor de kleine voor later je hebt die ook voor papa en mama. daar zet je dan alles in wat je deed ed vond ik zelf erg leuk boekje.
ik heb een taart laten maken via internet bij de hema met een leuke tekst &foto erop, het kan natuurlijk niet in een box, maar misschien leuk voor erbij
leuk idee! maar wij hebben hier 4paar opa's en oma's. gok dat dat best prijzig gaat worden. mijn pa met vrouw, mijn ma met man. schoonpa met vrouw en schoonma met man... misschien zijn cakejes een oplossing, bedankt voor het idee!
Da's handig zoveel opa's en oma's. Mag ik er een paar lenen, onze kleine krijgt nl. maar één opa en oma.