Hallo, ik ben 37.5 week zwanger dus heb de langste tijd wel gehad . Over een paar weekjes kan ik onze kleine hummel in mijn armen sluiten. Natuurlijk wil ik dan weer iets aan mijn figuur gaan doen, want dat zal er wel even niet zo goed uitzien . Nu lees ik veel de laatste tijd over de Belly Bandit. Kent iemand dit. Ben benieuwd of dit echt helpt. Lijkt mij wel mooi om een beetje geholpen te worden met mijn straks fluber buik, haha. Weet natuurlijk ook wel dat het niet alleen helpt en dat er toch ook wat gesport moet worden en wat aan mijn eetpatroon moet doen. Maar dacht misschien in combinatie. Nou ja ben gewoon benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.
Hoi, Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil hem zelf ook na de bevalling, vroeger gebruikte ze deze methode al door de buik in de binden zodat de baarmoeder sneller in de juiste positie word gebracht en je buik word er platter van hoorde ik.. Maargoed denk wel dat als je er veel bij blijft eten zoals fastfood en andere ongezonde dingen dat het dan natuurlijk minder effect heeft... Maar denk dat het echt wel effect heeft en ga het ook zeker proberen!