Goedemorgen! Ten eerste allemaal een fijne tweede kerstdag gewenst! Mijn man en ik hebben nu allebei vakantie en wilden in de vakantie een keer naar Bataviastad. Ik ben er ooit eens geweest, maar nooit voor kinderkleding. Iemand die er weleens voor kinderkleding geweest is? Is het de moeite waard? Fijne dag! Liefs
Goedemorgen, Je hebt er een winkel van vingino, tumble n dry, lief! en die sport kleding merken. Ik vind het opzicht wel leuk maar als je er alleen voor kinderkleding komt is het denk ik wel weinig wat er zit. En je betaald er standaard 3 euro parkeerkosten. Jullie ook een fijne dag!
Ik vind bataviastad niks. Vind het heel erg duur, zelfs in de sale, en ook erg weinig aanbod. Vind ook dat er veel sportzaken zitten.
Ik vind bataviastad ook niks. Kleding van vingino is al heel wat seizoenen oud en nog vrij prijzig. Zo hing er een trui die ik in de uitverkoop voor 50% gekocht had, 2 jaar later in bataviastad voor meer geld dan dat ik ervoor betaald had.
Ik zal dan wel een uitzondering zijn blijkbaar, maar ik slaag er altijd voor de kinderen! Tom Tailor kids Benneton Ralph Lauren Esprit Mexx (aan de parkeerplaats) Lacoste Tumble and dry Lief! Replay Vingino Deze winkels hebben allemaal kinderkleding en ook in de kleinere maatjes! Dan heb je ook nog puma, nike, adidas etc die allemaal een kinderafdeling hebben Topmerk met kinderschoenen Oneil, protest met kinderkleding vanaf 92 Columbia/merrel met skikleding Barts met kinder mutsen, sjawls ed Genoeg keuze voor kinderkleding en momenteel is er een sale aan de gang dus vaak hele leuke kortingen! Ik slaag er áltijd voor de kinderen! En 3euro parkeergeld voor een hele dag parkeren redt ik echt niet bij ons in de binnenstad hoor, dat moet ik nagenoeg voor een half uur betalen!
Ze hebben ook wel kleding maar het is van van een aantal seizoenen terug voor een hogere prijs dan de normale uitverkoop. Tegenwoordig kun je beter in de uitverkoop online shoppen.
Uiteraard is het van oudere seizoenen, daarom is het een outlet centrum.. En bv bij lief is het zoals in de sale echt wel voordeliger, want je zit sowieso al 30% beneden de adviesprijs. En in de sale gaat van die prijs vaak nog een korting af van 50%. En dan zit je op dezelfde collectie als die momenteel via de lief webshop in de sale is.
Dan ben ik er denk ik altijd op het verkeerde tijdstip geweest. De paar keer dat ik er ben geweest was het hooguit 30%. Heb er 1 broekje voor 50% gekocht wat achteraf en broekje (spijker jumpsuit van vingino) van 2 jaar ervoor was. Op internet was het model van dit jaar ookal voor 50% dan vind ik de prijs in de winkel toch echt wel aan de hoge kant. En ik begrijp dat de kleding van eerdere seizoenen is, dat geeft ook niet maar zolang die prijs boven de nieuwe collectie ligt voel ik me toch wel in de maling genomen.
Ik vind bataviastad wel leuk! Zo hebben een mooie blauwe polo voor Ivan gehaald bij Ralph Lauren voor niet al te veel geld Heb eens gekeken op M.plaats, daar vragen ze er nog het zelfde voor dat wat wij er voor betaald hebbens.
Is wel de moeite waard, hoor. Ik woon ernaast en kom er niet zo vaak, maar ze hebben bij topmerk schoenen shoesme enzo, dus daar kijk ik wel eens. En bij lief vaak 50% korting. Voor mijn man halen we daar pakken bij suit supply, calvin klein of Hugo boss. En Hunkemöller is ook wel een aanrader voor jezelf.