In de kerstvakantie willen we met de meiden een dagje gaan zwemmen. Normaal gaan we naar het zwembad in de buurt maar nu willen we een keer naar een zwembad waar bv een golfslagbad of wildwaterbaan is en een paar leuke glijbanen. Nu heb ik al een paar zwembaden bekeken maar de recensies zijn niet altijd erg positief. Iemand hier bekend met de volgende zwembaden en wat is jullie ervaring? -Roompot Kamperland -Omnium Goes -Sportiom Den Bosch -Stappegoor Tilburg -Tongelreep Eindhoven Of zijn er nog andere baden die de moeite waard zijn om minstens een uur voor te reizen.
Sportiom is niets aan. Golfbad in Oss is leuker. Maar een zwembad van Centerparcs is gezien de leeftijd van je kindjes denk ik heel leuk!
Van deze 3: -Sportiom Den Bosch -Stappegoor Tilburg -Tongelreep Eindhoven vind ik de Tongelreep het leukst . Misschien niet zo nieuw als Sportiom, maar wel het meest veelzijdig vind ik. Verder zijn er sowieso kortingsbonnen momenteel 50% korting... Even zoeken waar. Wij gingen jaarlijks 2e kerstdag. Dit jaar haken we voor het eerst af- maar dat komt vooral door mijn vermoeidheid. Een dag zwemmen en dan nog een uur naar huis rijden trek ik niet momenteel.
Oss is inderdaad erg leuk! Als we gaan zwemmen, gaan we altijd daarheen. Toen ik zelf nog een kind was gingen we vaak naar de tongelreep en het sportiom, maar die vind ik beide toch minder leuk dan het zwembad in Oss.
Golfbad had ik ook gezien. Had alleen het idee dat de meiden het na een uur al gezien zouden hebben vandaar dat ik eerder aan het Sportiom dacht. Centerparcs ook bekeken en is nog vrij duur. Gaan we voor CP dan word het Port Zelande. Twijfelen nu nog tussen Golfbad en Port Zelande Port Zelande ligt voor ons dichterbij maar is vrij duur. Golfbad is voor ons ver rijden maar heeft een leuk kindergedeelte. We zijn er dus nog niet helemaal aan uit.
Golfbad in Oss is leuk, maar ik ging toen mijn dochter jonger was (3/4 jaar). Nu zal ze snel uitgekeken zijn op het kindergedeelte, denk ik. Heel stom, maar mijn dochter vindt een rechttoe rechtaan zwembad het leukst. Een zwembad waar ze echt kan zwemmen. In Hank zit de Kurenpolder. Een klein zwembad, maar mijn man en dochter vinden het daar leuk. In Gorichem zit het Caribabad. Daar kwam ik vroeger (lees: zo'n 20 jaar geleden), maar dat ziet er wel leuk uit als je online kijkt. In Breda heb je zwembad Sonsbeeck. En als je ooit eens met mooi weer gaat - in het zomerseizoen: Waterspeelpark Splesj in Hoeven | Een spetterend dagje uit - Molecaten
Zwembad in Nieuwegein is ook leuk. Ben de naam even kwijt. Hebben ze ook een golfslagbad. Caribabad in Gorinchem is ook een aanrader, maar geen golfslagbad geloof ik.
Oh sorry, ik had je openingspost maar half gelezen. Volgens mij zijn het geen van allen een golfslagbad.
Wij vermaken ons altijd uren! In Oss. Leuke glijbanen voor peuter/kleuter/ouder. Kindergedeelte is echt groot, met leuk speelgoed.
Mag ik je port zelande afraden. Wij zijn daar in de herfstvakantie een avond geweest en ik vond het helemaal niets voor die prijs. Het is best klein, voor de kinderen die nog niet kunnen zwemmen is er sowieso weinig te doen (kinder gedeelte is er zo goed als niet). Daarbij was het er mega druk. Met 1,5 uur hadden wij het er wel gezien.
Voor onze kinderen (0&3) vind ik sportiom heel leuk. En het grootste voordeel is dat het kinderbad heerlijk warm is. Dus baby's koelen minder snel af. Kempervennen is inderdaad ook leuk! Oss ken ik niet. Maar caribabad gorinchem vond ik echt helemaal niets. Klein en koud. En heel weinig te doen