hoi hoi dames ik heb eindelijk mn liefde op het 1e gezicht gekocht!!!! wel meerdere ribben uit mn lijf maar eindelijk dan die verschrikkelijk mooie fab. portomonee gekocht heb de variant met die extra klep voor pasjes (snappie) alleen nu gaat die klep steeds open net alsof der teveel in zit terwijl ik gewoon normaal pasjes drin heb gedaan zoals het hoort!!! hebben jullie dit ook ? of moet ik dr mee terug naar de winkel? wat zouden jullie doen ? Groetjes jamy
Hier ook een fab portomonee. Ik twijfelde tussen de gewone of die met de extra klep en de verkoopster raadde me dus de gewone aan omdat die met de klep allemaal dus dat probleem hebben wat jij beschrijft
pffff echt :x ik heb die juist genomen omdat ik teveel pasjes heb en eindelijk een portomonee gevonden heb waar ze allemaal enkel in kunnen hmm jammer dat de bijenkorf dat niet even gemeld heeft maar goed jammer!!!
Hoe lang heb je hem en anders er gewoon mee terug gaan. Dit moet niet kunnen volgens mij. groetjes kim
Ik zou er dan ook mee terug gaan! Je betaalt geen hoog bedrag voor een portemonnee die je vervolgens mateloos irriteert, vind ik slecht van de winkel.
gisteren gekocht tis leer en ik denk dus nu van mischien dat dat langzaam aan soepeler word maar om nu zo iedere keer een open portomonee te hebben vind ik alleen minder dus denk toch ff terug maar ja dan heb ik weer een portomonee waar ik dus weer in 1 vakje dubbele pasjes moet doen pffff dus ff in dubio xxx
hetzelfde probleem had ik dus ook met als resultaat dat mijn fab uiteindelijk na een aantal maanden heb verkocht via marktplaats Kon er niet aan wennen en bleef het vervelend vinden
maar eigenlijk TE idioot voor worden toch maken ze zon portomonee met de mogelijkheid met veel pasjes drin en dan gaat ie steeds open
Nou voor dat bedrag ging ik echt wel terug, ik ben ook fan, maar ga er echt niet zoveel voor betalen. Ik wacht wel tot ze in de opruiming komen.
jaaa de dol dwaze weken bij bijenkorf maar alleen de normale variant dus zonder klep pfff daarom nu al gekocht!!! denk dat ik toch maar terug ga 107 euro is veul geld voor zon kwaaltje!!!
Ik had dat ook en heb hem terug gebracht, en die bigbird van byloulou gekocht. Super En nog iets goedkoper ook.
Ik wil ook binnenkort een fab. halen. Welke heb jij? Deze wil ik. Helaas niet in de aanbieding bij de DDD. Fab. | Fab. Portemonnee van leer met sterren en hartjes - deBijenkorf.nl
als je die link ziet met de 2 fotoos en dan de 2e foto zie je onderop zeg maar die klep snappie nog ???
HEb heel goed moeten kijken, maar ik zie em! Hmm, nu twijfel ik of ik em moet halen. ALs ik geen gebruik maak van die extra klep is er niks aan de hand toch
nee maar als je er geen gebruik van maakt kun je toch ook die andere versie kopen dan kun je hem wel bij de dol dwaze dagen van de bijenkorf halen Groetjes
yups inderdaad ik vind hem ook zow mooi maar binnen zitten maar 6 vakjes voor pasjes ach ja ik geef hem nog ff de kans mischien gaat het leer nog wel soepeler worden (lets hope so )