Leuke 1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door DearDeer, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahahaha, die dolfijnen!

Mijn man trapte ook in die van de Efteling

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Nergens in getrapt maar had de link door gestuurd naar mijn man dat feyenoord 2 punten moest inleveren.. Hij vond het niet zo leuk. hahahahhah

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mijn man wil geen kinderen meer.

Ik heb hem een app gestuurd met:
    Ik ben zwanger. En een poppetje met grote ogen.

En ja hoor.. hij belde na 10 minuten en begon direct.
    Maartt, wat doe je, waarom app je me dit?
    Ik hoorde dat hij het geloofde maar niet wilde geloven.
    Ik was heel lang stil en toen fluisterde ik: 1 april.

Nou samen gelachen. Ik kan hem nooit zo goed in de maling nemen. Hij plaagt mij altijd. Dus ik heb de hele dag hierop kunnen teren. Heerlijk.

4. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Vanmorgen moest ik werken.
    Mijn dochter geroepen die was al aan het spelen op haar kamer om zich aan te kleden omdat ze naar school moest.
    En toen riep ik heel blij 1 april😁

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Ik ook haha voor onderweg ofzo dacht ik.

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.570
    113
    Aankondiging van een verloskundige praktijk met de aankondiging van een nieuwe stagiaire.
    Een mannelijke superhunk.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wilde mijn oudste in de maling nemen dat ze gister nog een extra dansles had. Ze vindt dansles heel leuk maar heeft op zaterdag ook al 2 uur turnen. Dus ze vroeg: van de woensdag (modern) of de vrijdag (voorselectie)? Dus ik zeg van de vrijdag, zegt ze yes!!! Die had ik niet verwacht, ik dacht dat ze zou gaan zuchten ;). Heb toen maar snel 1 april gezegd en ze moest er heel hard om lachen :)
    Wilde mijn jongste wijsmaken dat we in de stromende regen met regenpak en paraplu op de fiets naar turnen zouden gaan (we fietsen altijd tenzij het hard regent). Maar ze trapte er mooi niet in ;)

8. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
  9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vierde gisteren mijn verjaardag en heb 4 soorten taart gemaakt. Waar de jongens bij stonden. Daarna met een stalen gezicht gemeld dat ik van mijn familie verwacht dat ze meedoen met mijn dieet en dat de taart alleen voor de visite was. Ik had twee hele teleurgestelde jongens naast me staan.

Mijn middelste heeft wat moeite met zindelijkheid. Hij vindt het niet interessant. Dus begin van de week beloofd dat we Macdonalds halen als hij tot zondag droog en schoon blijft. Gisteren moest hij plassen tijdens het eten en het duurde erg lang voor hij eindelijk naar de wc ging. Dus toen hij terugkwam tegen vader en broer teleurgesteld gezegd dat het helaas toch mis was en geen Macdonalds vandaag. Geloofde ze ook, zoon was erg teleurgesteld, man vooral chagrijnig dat het weer fout ging ;)

10. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
  11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Moeder van school had op fb haar geboortedatum aangepast en op 1 april gezet, met als gevolg dat ze overladen werd met felicitaties (ja, ik ook). Ik heb er smakelijk om kunnen lachen 😊

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hij was dus nog droog?

Deel Deze Pagina