Hallo, het duurt nog even maar aangezien ik een twijfel kont ben wil ik optijd beginnen met namen zodat ik de komende weken namen kan afstrepen,wijzigen enz enz enz. We willen waarschijnlijk niet weten wat ons popje wordt wat het extra bijzonder maakt. Onze zoon heet M.oreno en dochter D.élana. Kom maar op met jullie inspiratie. (Ik hou niet van oer Hollandse namen al vind ik namen als Finn en Tess wel leuk.
De namen van je kinderen hebben allebei 6 letters en ze hebben allebei de letters E en N in de naam. Dat zou ik zo houden En eventueel ook die 3 lettergrepen. Hier wat ideetjes die (min of meer) aan die eisen voldoen! ` Voor een meisje Adelyn Aileen / Eileen Alazne Alvena Andrea Annice Ansley Arline, Arleen, Arlene * Betony Brenna, Brenda Bronté Brynne Carmen Chanel Chanté * Elaine, Elaina Eliana Elnora, Elinor Elvina Eunice Evalyn, Evelyn Evonne Fannie Finley * Geneva Ginger, Ginnie Glenna, Glenda Gwenda Heaven Helena Hirune Idonea Ileana Imogen * Janele Janice Janine, Janene Jennie, Joanie Jimena Joanne Joleen, Jolene Josune * Karena, Kerena Keanna Kendal Kendra Kenzie Kinley * Lainey Lauren Lavena, Lavina, Livina Lavern Lavone Leanne, Leanna, Lianne Lenore, Lenora, Leonor Lexine Linnie Linsey Lorena, Loreen, Lorene Luanne * Nerina Nevada, Nevaeh Nicole / Nikole Nieves Noelia, Noelle, Noella Nohemi Nolene Noreen, Norene Peyton * Raelyn Reagan Reanna Regina, Regana Renata, Renita Robena, Robina Rowena Roxane, Roxann, Rexana Ryanne / Rianne * Salena, Selena, Selina Sandie Séanna Serena, Serina Shanae Sheena Shevon Sienna Simone / Cymone Sydney / Sydnie / Cydney * Tamsen / Tamzen Tawnie / Tawnee, Tahnee Vianne Wenona Winter / Wynter Ximena Zurine
Voor een jongen Andrew Angelo Austen Benito Benson, Benton Blaine Braden Bronté * Caelan Caiden / Cayden / Kaeden / Kaiden / Kayden Camden Celino Chance Colten Conner Cullen * Easton Efraín Enrico Eugene Fenton Fermin Ferran Finley * Gideon Hayden Hernán Holden Hunter Irvine Jaiden / Jayden Jaylen Jenaro Jimeno Johnie * Keaton Keegan Keiran / Kieran Kelvin Kendal Kenith Kenton, Kenyon Landen Lavern Lennon, Lennox, Lennie, Lonnie Leyton Linden * Nelson Newton Nowell Rayner Reagan Renato Reuben Rodney, Ronnie * Sefton Selwyn Sendoa Shayne Sidney Sonnie Steven * Tanner Teagan Tyrone Vernon Vicent, Vinnie Warner Warren Weldon Weston Xander
Ik gooi er gewoon nog een paar in Voor een meisje Aderyn Aerona Albena Anthea Ariane Athena Celina, Celine Éliane Eniola Felina / Félina Feline / Féline Gaiane Glenys Helena Ianthe Ismene Jelena / Yelena Kalena Kenina Leonia, Leonie Léonne Libena Lucine / Lusine Nadine Naenia / Nénia, Nanaea / Nanéa Nayeli Nerida Nevena Noella / Noëlla, Noelle / Noëlle Noémie, Noémia Océane Oriane Osanne Régine, Regine Renate, Renata Rosine Rozenn Rumena, Ruzena Sabine Sanela Selene Sheona Solène Taline Vanessa Verena, Vérène, Verona Vienne Vivien Xanthe Yarden Zareen Zenais Zhenya Voor een jongen Andelo, Andile Anshel Antero Arsène, Arseni Berwyn Bjarne, Björne Cenric Chetan Conley Cornel Ennius Eugène Fabien Faelan Gaétan / Gaëtan Gereon Honoré Ignace Jelani Julien Jurgen Leolin Leonas Léonce Lionel Lucien Nayden Neriah Oberon Phelan Renard Sawney Semyon Sender Simeon Taneli, Taniel Tarben Tenzin Theron Torben Valens, Valent Wendel Werner Ximeno Yarden Zhenya
Evandro Ramiro Danilo Romenco Florenzo Angelo Leandro Orlando Gyandro Ravanni Emori - Emory Aljoscha Joshua Aliefka Amaya Ariska Calissa Chenoa Enora Esméra Imara Izora Larissa Rosella Sarissa Viyella