handig topic! bij de trekpleister een baby projector van fischer price zoo nu met de extra korting maar 5,- terwijl hij eerst van 40 voor 20 was hij stond wel bij de aanbiedingen dus weet niet of dat in elk filiaal hetzelfde is. bij bol.com staat precies dezelfde voor 48,- kon ik dus niet laten staan
Bij kv komende week een soort babycook voor 25 euro En 2 gratis kaartjes voor de avondopening van de 9mnd beurs als je je code van je pasje invoert. Www.kruidvat.nl/negenmaandenbeurs
zeker weten trouwens bij de hema was er een grote bak met allemaal babykleertjes broekjes /shirts voor 1, 2 en 3 euro
De korting is nu al verrekend. T/m zondag was de presale voor vips, dus kon je al bestellen als je de nieuwsbrief krijgt. Dan had je dus eerste keus, nu heeft iedereen korting,
Ik heb dus ook die xxl hydrofiele doeken gehaald (3 stuks), maar ik vroeg me nou af waar je deze allemaal goed voor kan gebruiken? Ik ben er nog een 'leek' in maar het leek me wel handig dus heb ze maar gewoon gehaald, voor die prijs helemaal bij de kv.
Ze leken mij erg handig om te voeden in t openbaar, als ik bij ikea zit ofzo dat ik kan aanleggen onder die doek zodat je niks ziet. Verder weet ik het ook nog niet zo hihi, maar t leek me erg handig. Misschien ook na het douchen lekker groot, als je kindje wat groter is.
Bij mijn zoontje gebruikten we een hydrofiel onder zijn hoofdje als hij ging slapen, tegen het spugen. Maar die krengen waren net te klein om ze netjes om ht matrsje te vouwen en toen hij dus wat ouder werd en ging woelen lag hij steeds op een opgepropte doek. De xxl doeken kan ik wel mooi bij matrasje instoppen! Oh en ik ga ze ook gebruiken als dookie bij felle zon in de Kinderwagen bijvoorbeeld. Ofbij voeden als er mensen zijn die er (zucht) aanstoot aan nemen.
Heb ook 2 XXL's gekocht! Is dat te weinig denken jullie? Kon me er ook geen echt goede bestemming voor bedenken..
H & M 10%korting op de kidscollectie, code 2929 t/m 8 feb. kreeg ik net in de mail, weet niet of jullie er wat aan hebben maar denk post m wel even
nu ook in kruidvat belgie vanaf morgen hoera! en ik ben van plan die te gebruiken bij voeden (want dan waren die kleine hydrofiele doeken soms net iets te klein om alles netjes te bedekken) en om de kleine in te bakeren de eerste weken. Dat hielp bij onze dochter heel erg om haar rustig lang te laten slapen.
heb ML gevraagd er 5 stuks van te halen morgen. voor die prijs heb je er anders maar 1tje en denk dat je er uiteindelijk wel veel gebruik van gaat maken: voeden, slapen, drogen na badje, ...
Die van ons waren na 3 dagen allebei lek.. voor ons geen babydump kruiken meer, levensgevaarlijk! (Na een mailtje mochten we ze wel terugsturen met het aankoopbewijs, dan zouden ze het geld terug storten. Helaas was het bonnetje kwijtgeraakt in alle verhuistroepen hadden we cash betaald..)
In de opruiming bij Kruidvat vandaag een hoes voor de maxi-cosi groep 0 autostoel gevonden voor 1,25 euro! Viel onder textiel met 75% extra kassakorting.