Ik kreeg die hoes niet mooi om de maxicosi? Doe ik iets verkeerd? Deze week natusan in de aanbieding bij kruidvat en trekpleister, 1+1 gratis!
Bedankt voor de tip van snoozebaby bij ikenik.nl Nu heb ik eindelijk mooie, leuke en goed passende aankleedkussenhoezen voor een leuke prijs Ik hoop dat ze deze week binnenkomen
Bij de hema hebben ze nu op al het afgeprijsde spul 1+1 gratis. Ze berekenen 50% korting. Ik heb een boxpakje en een overslag shirtje voor 2,50 gescoord. Bij de wibra is nu ook op het afgeprijsde spul 50% extra korting.
Verschilt per Hema zag ik. Twee welen geleden was er bij de ene Hema 1 plus 1 gratis. Bij de andere 50 procent korting op het 2de artikel. En bij weer een andere gewoon wat korting van de prijs af.
oo dan zal ik van de week nog even bij een andere hema kijken want die rompertjes vind ik toch wel de fijnste
Volgens een verkoopster van de plaatselijke Hema gaat volgende week alle babykleding in de opruiming, 1+1. Hoop dat ze gelijk heeft
Idd met kruidvatkaart korting op luiers Eigenlijk moet ik niet naar aanbiedingen kijken zeker niet van kleertjes. Mijn dochter kan wel een inloopkast krijgen inmiddels, elke dag wat anders aan. En dan zie ik weer wat hangen en denk ik: maar DAT had ik nog niet