Ik vraag me af met hoeveel weken je kunt voelen hoe de baby ligt. Ik ben nu 28 wk en voel de kleine heel erg goed en ook heel erg veel. Wanneer ik een beetje aftast en druk op mijn buik voel ik soms wel 'harde' delen maar kan daar niet uit opmaken welk lichaamsdeel het dan is. De vk kon 1,5 wk geleden wel voelen hoe ze lag. Ben benieuwd naar ervaringen van jullie.
ik kan het regelmatig voelen hoe het ligt. Vaak met het ruggetje rechts en dan voetjes links in mn zij
Vk voelde het ook vanaf week 26 bij mij. Ik heb ook vaak tehoren gekregen dat mijn buik een en al baby was omdat je haar heel goed kon zien ook van buiten af na 34 weken en ik geen gram vet had waardoor je echt direct de baby kon aanraken, lol. Ik zelf kon altijd heel goed het ruggetje/zij herkennen, vanaf een weekje of 29 denk ik. Deed mij denken aan een banaan, haha,, Voor de rest was alles een misterie, ze stak soms dingen uit, nou we hadden echt geen idee.
Ik had zelf al een aardig idee hoe onze knul lag, en tijdens de laatste echo is dat ook bevestigd. Hij ligt meestal tegen mijn placenta aangeplakt (achter), afwisselend op zijn link- of rechterzij. Wel al mooi met het hoofdje omlaag, en de voetjes, die zwaaien soms alle kanten uit, van onder mijn ribben tot links of rechts in de zij, haha....
Leuk om te lezen vanaf wanneer jullie het konden voelen. Ik ga het volgende week toch nog eens aan de vk vragen hoe ze dat voelt
onze knul ligt altijd vanuit mijn zicht naar onderen, met het ruggetje rechts en links de benen.. hoofdje is al goed ingedaalt.. dusja.. ik kom er ook geen wijs eruit maar met de echo zien we hem altijd hetzelfde liggen haha..