leuke baby spullen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door hetty34, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hetty34

hetty34 Nieuw lid

23 apr 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik zoek een leuk cadeautje voor mijn zus die zwanger is.. op BabyKadoo.nl vond ik al een aantal leuke suggesties, maar jullie als zwangerzijnde/moederzijnde weten waarschijnlijk beter wat leuke cadeaus zijn om te krijgen.

ik hoor graag wat jullie gekregen hebben en welke cadeaus het leukste zijn/waren!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Een zilveren bestekje waar je de naam in kunt laten graferen is altijd leuk om te krijgen. Is echt iets blijvends wat je altijd bewaard.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, zo'n zilveren bestekje hebben wij ook gekregen, erg leuk! Wij hebben ook een mooie gegraveerde zilveren rammelaar gehad.

Verder vond ik 't leuk om een gepersonaliseerd voorleesboek te krijgen (met de naam van je kindje en andere gegevens erin verwerkt). En wij hebben laatst aan vrienden een beschilderd stoeltje cadeau gedaan (met de naam en een deel van het geboortekaartje erop geschilderd), dat viel ook goed in de smaak!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja zo'n rammelaar heeft Tygo ook gekregen van zijn oma. Ik heb er vroeger ook 1 gekregen van mijn oma en die heb ik nog steeds in mijn glazen kast staan in het doosje.

Wat ik ook een mooi cadeau vond wat ik kreeg was een schilderij met een baby handje in de hand van de moeder en daarbij stond: "het leven is zoveel mooier nu jij er bent." misschien dat het de hormonen waren maar werd er best wel emotineel van die tekst.

Deel Deze Pagina