Ik wil graag in jan, feb of maart op vakantie en dan in het najaar wat dichterbij, kamperen denk ik. Alleen kan ik geen goedkope vakanties vinden voor in de winterperiode. Ik denk dat ons budget op max 500 per persoon komt. We zijn met 2 volwassenen en 2 kleine kids (dan 2 en 3 jaar). Iemand tips?
De bestemming maakt me niet zoveel uit, als het er maar lekker weer is. Zo tussen de 25-30 graden. En dan een weekje, max 10 dagen.
Vakantie overzicht - Sunweb Vakanties Januari 2012, 8 - 10 - 11 dagen, Tot 500 euro, +20 graden vakanties en last minutes boek je bij Jiba.nl - Jiba Vakanties - Zonvakanties en last minutes Misschien dat je hiermee wat kunt? En nee ik werk niet voor 1 van deze 2 , kijk er zelf ook altijd op eigenlijk . Ik wil wel verder zoeken hoor, maar misschien vinden jullie dit al leuk. Ik hoor het wel.
Dank je wel, heel lief dat je meedenkt. We zullen er eens naar kijken. Vind het zo moeilijk om een goede keus te maken.
Dat is het ook!! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik weet niet zo heel goed wat je wil natuurlijk. Hopelijk vind je wat!!
En als we nou in mei of juni gaan? Waar is het dan wel lekker weer? Want het liefst ga ik dan met de auto naar een leuke camping. Maar omdat ik niet te ver wil rijden (denk max 700-800 km) vraag ik me af of je dan wel lekker weer hebt. Moet toch wel minimaal 25 graden zijn. Of is het dan verstandiger om met het vliegtuig verder weg te gaan? Dit is alleen wel weer duurder!
Tja, dat blijft een beetje gokken natuurlijk, denk dat je dan wel iets verder moet gaan dan 700/800 km. Zuid Frankrijk haal je al niet. Wat je kunt doen is alvast reiswebsites in de gaten houden en kijken of er al vroegboek acties zijn. Dat kan een hoop geld schelen. Zo zijn wij 4 jaar terug (in juni) 2 weken naar Egypte geweest all in / Hilton voor 700 pp. De aanbiedingen zijn er echt wel, zeker met deze tijden. En goed blijven vergelijken, reisburo's willen ook nog weleens onder de internet prijzen gaan zitten.
We hadden bedacht dat we wel 2 weken naar Andalusie willen, maar volgens het reisbureau zijn de prijzen van mei/juni 2012 nog niet beschikbaar!
Reisburo heeft ze vaak rond december, dus dat kan kloppen inderdaad. Andalusie lijkt me ook erg mooi!
Hoe wil je de zon hebben? Veel Europese bestemmingen vind ik persoonlijk te koud in de genoemde maanden.. Zelf zou ik dan met dan budget voor Egypte (vaak zelfs all-in voor dit bedrag) kiezen, of wellicht de Canarische eilanden..