Ben echt over de zeik !!!

Discussion in 'De lounge' started by Yelice, Feb 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ohh ik ben echt zo over de zeik:x

Wij hebben al 2 jaar last van de hond van de buurvrouw.
    Hij springt tegen ons tuinhek, blaft de hele buurt bij elkaar en dit tot een uurtje of 23 in de avond.
    Nu had ik al een aantal keren bij haar geklaagd over die hond maar constant kwam ze wel weer met een excuus, hij kon niet tegen gillen van kinderen ;) hij is erg waaks :$ hij is angstig bla bla bla ! hoop gel*l dus.
    Uiteindelijk ben ik steeds de politie gaan bellen en ik niet alleen nog meer buren want de halve buurt heeft last van dat beest.
    Dus ze heeft al een keer een boete gekregen waar ze uiteraard heel boos over was en waarvan wij de schuld kregen ;)
    Maar goed het hele weekend hadden we weer last van dat beest en maandag avond bleef hij maar door gaan.
    Zij is dan niet thuis en daardoor blaft hij dus de hele avond.
    Ik heb toen een brief in de bus gegooid om te vragen of ze AUB aan dat geblaf kan doen omdat wij er echt gek van werden.
    Ik had het liever persoonlijk gezegd maar overdag zijn wij er niet en de avonden zij niet dus vandaar een brief.
    Nu was ze dus aan de deur geweest bij ons en ook bij onze huisbazin die boven ons woont.
    Ze vond het belachelijk dat wij hadden geklaagd en ze wilde weten of onze dove bejaarde huisbazijn/bovenbuurvrouw soms last heeft van die hond.
    Uiteraard heeft ze dat niet want ze is hartstikke doof en in de avond legt zij haar gehoorapparaat uit der oren :p
    Maar goed de huisbazin/boven buurvrouw besloot zich er dus ook mee te gaan bemoeien en stond net aan me deur.
    Waarom ik had geklaagd over die hond van de buurvrouw en dat zij ook geregeld onze kinderen hoort lachen en gillen :$ en daar ben ik dus nog het meest pissig om , omdat zij het geblaf van een hond vergelijkt met het gillen en lachen van mijn kinderen.
    Ik heb dus een behoorlijke woordewisseling gehad met der , waar bemoeit ze zich mee zeg! Ze zei ook : moet de buurvrouw haar hond dan maar weg doen? zoveel last heb je er toch niet van :$ :x
    De buurvrouw van hiernaast heb ik niet meer gehoord trouwens maar ik weet wel dat als ik die hond nog 1x hoor ik meteen de politie bel en niet meer vriendelijke in een brief vraag of ze die hond kan laten stoppen met blaffen.

Zo even lekker van me afgeschreven, ben echt pissig op de buurvrouw en op onze huisbazin/bovenbuurvrouw! dat mens bemoeit zich echt overal mee , zelfs als er nog een schepje van onze kinderen in de tuin ligt komt ze klagen :(

2. nou ja als het op de normale weg niet gaat, dan maar via de politie
    eigen schuld dikke bult!!

hier ook zo,n blaf monster tegenover
    die kan volgens mij niet, niet blaffen

Maar goed ik heb zelf ook een hond die vast wel eens blaft als ik er niet ben, dus ik bel niet zo gauw de politie

Maar ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt en dus ook de politie inschakelt

Overigens heb ik wel een keer de politie gebeld omdat de buren zo aan het vechten waren...maar goed das een heel ander verhaal :D

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Je moet toch een beetje rekening met elkaar houden hoor. Als je hier in de buurt had gewoont had je mijn hond wel voor een dagje mogen lenen. Een lekkere grote rottweiler reu van ca 60 kilo (wel heeel lief, maar dat weet de buuf niet;)) Ik denk dat het dan zo maar klaar is.

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

naast ons ook zon vervelende blaf hond, smorgens heel vroeg of gerust savonds om 2 uur staat hij in de tuin te blaffen, AAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhh

nu blaffen die van mij ook wel eens, maar als ze zo staan te blaffen, zeg ik er wel wat fan, savonds na 10 wil ik geen geblafvan ze horen

5. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    idd je hebt je best gedaan, nu is het aan de politie!

Share This Page