ik heb vanmiddag 2 pakken peutermelk gehaald. ze hadden nog genoeg kaartjes liggen. Rugzakje voor mijn zoontje besteld en geen verzendkosten betaald. Helemaal blij met dit leuke cadeau!
ook ik 2 pakken peutermelk gekocht, ze hadden zelf 1 van de rugzakjes als voorbeeld in de winkel. allerlei promotiemateriaal in het filiaal hadden ze alleen niet de codes binnen gekregen, dit bleek dus nadat ik had afgerekend Gelukkig gaat de filiaalmanager erachteraan en ze zou me vanmiddag bellen, dit heeft ze gedaan alleen kon ze nog niet meer vertellen omdat ze het eerst op het hoofdkantoor uit gaan zoeken!!! wordt vervolgd dus.......... en anders op naar een ander filiaal want ik vind de rugzakjes wel leuk
Nou dit gaat weer lekker. Was toch ook met Friso 2 vorig jaar? Hoop filialen wisten niets van de gratis actie. Ach ja, als iedereen uiteindelijk maar een tasje kan bestellen!
Hier hetzelfde, wel promotiemateriaal (leuk rugzakje!!) maar niets geen bonnen!!!! Dit was in Amersfoort. Ik ben benieuwd in welke plaatsen het wel lukt!
Wat een leuke actie. Ben dan ook gisteren meteen naar de kruidvat gegaan. Het meisje achter de kassa wist niks van de actie maar dacht dat er een code op de bon zou komen ..... niet dus. Achter de kassa vond ze wel een bulbby-tasje. Uiteindelijk vonden ze de bonnen achter in het magazijn. Wel weer vaag hoor, want voor de rest hadden ze helemaal geen informatie. Maar gelukkig heb ik een bon kunnen scoren!
ik heb net 2 pakken gehaald en moest vragen of ze mee deden aan de actie. Oja zei de mevrouw die bonnen liggen achter... ik ga even zoeken. Na 10 minuten kwam ze terug met een bon. Dus ook ik ga zo een tas bestellen. Verder geen promotie-materiaal in de winkel.
hoi zijn er mensen die de peutermelk gebruiken en niks met de bon doen. Ik heb wel interesse...... ruilen tegen......AH voetbal kaartjes of......
ik heb de code ook gekregen moest er wel om vragen maar ze waren er gelukkig wel heb de rugzak al besteld
nou gisteren een telefoontje gehad van het filiaal waar ik de peutermelk gekocht had, het hoofdkantoor had hun opgebeld en gezegd dat er een fout webadres op de kaartjes stond en dat ze dus herdrukt worden????? ze bellen me zogauw ze de nieuwe kaartjes hebben. echt zooo belachelijk, maar ben ook niet dom en ben naar een ander filiaal gegaan met mijn bon en het verhaal uitgelegd en toen kreeg ik zo zonder overleg met het andere filiaal een code mee dus heb een rugzakje besteld en wie weet scoor ik zo nog ergens een code
Vandaag de opvolgmelk gekocht en net een rugzakje besteld, lastig kiezen hoor! Ze zijn allemaal zo mooi! Nu maar hopen dat onze dreumes de opvolgmelk drinkt, anders zitten we met 2 pakken van samen 16 euro.....
Ik moet 'm nog bestellen. Moest eerst even zeker weten dat de puntjes op de e kunnen bij 1 bepaald tasje. Kreeg het niet voor elkaar, dus maar een mail gestuurd. Maarrr, ze kunnen het evengoed in orde maken als ik het bij de opmerkingen zet. Ik ben dus erg benieuwd!!
Het zijn idd. mooie tasjes. Een kleuter uit "mijn" kleuterklas heeft er ook een. Ze zijn ook erg stevig Helaas zijn wij nog niet toe aan peutermelk.
Wij geven nooit Friso opvolgmelk, maar voor deze actie wil ik best wel 2 van die pakken halen. Misschien leuk om jullie tasjes te showen!
Dat is dan weer een nadeel van borstvoeding... Of heeft iemand toevellig een actiecode over? Die rugzakjes lijken me superleuk als kadootje voor de 4e verjaardag van mijn oudste dochter. Kan dan mooi haar lunchtrommeltje in voor school. Maar goed, dat duurt nog wel even. Er zullen vast nog wel vaker leuke acties komen. Groetjes, Nelly