Ik heb vreselijke winterhanden, ze zijn een paar weken geleden alweer begonnen met jeuken, openbarsten en pijn. Altijd al van alles geprobeerd. Dure smeersels, echt van alles, maar niets hielp of het deed vreselijk zeer. Nu gebruik ik dagcreme (die groene) van de Aldi en ik dacht, laat ik die eens proberen. Is immers gemaakt voor gevoelige huid in het gezicht. Geen pijn en direct zachte handen! En kort daarna ook alles weer heel! En nog een bijkomend voordeel is dat het niet vet is en het direct in je handen trekt. Hier ga ik dus de winter mee door. Maar mss heeft iemand anders er ook baat bij. Ben benieuwd!
Ik heb er ook altijd veel last van en bij mij werkt DrSwaab handcreme heel goed, en dan die groene variant. Ik voeg m toe als vrijblijvende tip voor degenen bij wie die van de Aldi niet werkt
Vroeger haalde ik een flesje glycerine..weet niet of dat zo nog verkocht word..ik zou eens bij de apotheek of drogist vragen...?
TS heb je een foto van t potje/tube van de dagcreme? dan ga ik m doorsturen aan mn zus want die heeft een Aldi in de buurt zitten, kan ze m voor me meenemen! Mijn handen zijn ook altijd pijnlijk en kapot zodra t koud word. Swaab is hier ook geen succes helaas
en wisselbaden zijn heel goed voor je handen, ik had het met mijn voeten op een gegeven moment heel erg, ze leken wel zwart te worden, elke dag wisselbaden (dus bak warm water en koud water) en smeerde ze in met calandula zalf of zwitsal, bepatene werkt ook goed
Ik heb Dunlop, top spul! Edit: fuck ik las winterbanden gek Ontopic: Je kan er zinkzalf opdoen en dan van die handschoentjes eroverheen doen