Wij hebben pas geleden ook iets leuks gehad, Chris is nu 4 jaar. Mijn zwager met zijn gezin was hier en we gingen eten, dus handjes wassen. De oudste van hun was in de keuken haar handjes aan het wassen dus zei ik tegen Chris, was jij je handen maar in de wc. Nou dat heeft hij heel letterlijk genomen want toen mijn zwager ging kijken was hij zijn handen aan het wassen in het toiletpot Wij moesten er heel hard om lachen maar toch maar even uitgelegd dat ik het fonteintje op de wc bedoelde.
Laatst deed ik de slaapzakje van O. aan in bed omdat hij moest slapen. En dan begint hij dus meteen al te jammeren. Daarna liep ik de kamer uit en meteen begon hij te huilen. Dus ik laat hem dan eventjes. Maar goed, me man kwam naar me toe en zei dat we zijn puffertje zijn vergeten te geven. Dus ik weer naar O. toe haal hem uit zijn bedje en heb hem laten zitten op de commode om de puffertje te geven. Hij keek eerst naar mij en daarna naar mijn man en begon oppeens te schaterlachen. Hahaha het was echt zo grappig. Hij dacht zeker: Haha jullie hebben me weer uit bed moeten halen.
Kyra kent het verschil nog niet goed tussen slaan en aaien. Dus vandaag kreeg ik een aantal meppen in mijn gezicht gevolgd door een natte kus op mijn oog. Een kus is bij Kyra haar mondje open en dan drukt ze haar kwijlmondje tegen je aan onder begeleiding van een hoog geluidje. Oh en toen ikzelf bijna drie jaar was werd mijn zusje geboren. De verpleegster zei: 'Je bent zeker wel blij met misschien een broertje.' Ik bleek daar helemaal niet zo gecharmeerd van te zijn en antwoordde: 'Nee het wordt een meisje en als die er uit is kruip ik lekker zelf weer terug!'
Vorige week was ik in de keuken aan het poetsen en mijn zoontje zat in de keuken op de grond te spelen , toen hij op een wel heel stil was en ik keek , wat had de grapjas gedaan een mandarijn uit de koelkast gepakt en een hele hap eraf genomen met schil en al blijkbaar vond ie t niet lekker want hij spuugde de schil heel snel weer uit gelukkig!!!!!!
Beetje vies verhaal... 's Ochtends ging mijn man stilletjes naar het toilet naast de kamer van onze dochter (toen 9 maanden). Het was nog vroeg en wij dachten dat ze nog sliep... In ene laat mijn man een harde scheet en 2 tellen later horen we uit de kamer er naast een " pffffft ! " (scheet imitatie) terugkomen! We lagen helemaal in een deuk! Nu moet ik er wel bij zeggen dat onze dochter heel veel geluidjes na-aapt die ze hoort.