drukte in Efteling op 1 mei?

Discussie in 'De lounge' gestart door adi, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

De dag na de Koninginnedag.. Zou het dan erg druk zijn in de Efteling?

Volgens mij is het dan wel meivakantie, maar ook gewoon een werkdag. Wat denken jullie, zou het verstandig zijn om op die dag te gaan met 3 peuters?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ligt vaak ook heel erg aan het weer. Ook is t idd meivakantie en de schoolreisjesperiode is weer aan de gang bij de Efteling

Maar alles is beter dan in het weekend qua drukte, maar hoe beter het weer hoe drukker.. Wij gaan gemiddeld 1 a 2x per maand

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik denk dat het wel mee zal vallen.....het is idd wel vakantie maar het is op het moment helemaal niet druk in de Efteling.
    Ik zou gaan als ik jou was.
    (misschien komen we elkaar wel tegen hihi).

4. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Die dag is een Belgische feestdag dus kan best wel eens druk zijn met belgen.

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja het is dan toch de dag van de Arbeid of zoiets?

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

En ook in Duitsland is het een vrije dag. Het kan dus best wel druk zijn denk ik

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    In belgie is het dan een feestdag, dus denk dat het wel druk gaat worden.

8. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    kijk op de eftelingsite, daar staat wat de efteling zelf verwacht aan drukte. Ze kunnen dat echt heeeeeel goed inschatten.

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Belgie en Duitsland hebben vrij en veel ambtenaren in NL hebben vrij op 1 mei.

10. adi

adi Niet meer actief

Hmmm... Niet bij stilgestaan..

Het wordt of woensdag naar efteling of dinsdag naar plopsa de panne.

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Oooh, ik ben vorig jaar op 1 mei geweest. Ook geen rekening gehouden met België. Dat hebben we wel geweten, was inderdaad erg druk!

12. adi

adi Niet meer actief

Hmmmm... En 29 april??? Dan hebben de meeste mensen denk ik de extra vrije dag.

Ik heb echt geen zin om halve dag in de rij te gaan staan, en de kinderen blijven echt niet 20 min stilstaan in zo'n rij.

Hmm misschien toch Plopsaland op Koninginnedag.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou dan toch voor de Efteling gaan hoor, ook al is het dan misschien wat drukker.

Wij zijn twee jaar geleden naar Plopsaland (de Panne ook) geweest, ook in de meivakantie en toen was 't daar ook superdruk (en ik vond het eigenlijk ook tegenvallen). Ik vind de Efteling dan vééél leuker!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Moviepark in Duitsland op 30 april dan is er meestal geen fluit te doen ;)
    Hoe dat in België zit met de parken dat weet ik niet?

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is 30 april naar de Efteling geen optie?

En stilstaan in de rij hoeft toch niet? ;) Ik dacht altijd dat het lastig was voor kleine kinderen, dat wachten, maar ze hebben zich altijd (14 maanden abonnement) prima vermaakt!

16. SeaShell

Hier ook op 30 april

Verwacht weinig drukte ivm slingermarkten en kroning van Willem Alexander

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    ik wil ook;)

wij zijn 2de paasdag geweest en normaal als wij komen lijkt t park juist zo goed als leeg te zijn;):D

zat er ook aan te denken om 30 apr te gaan. zullen echt niet thuis blijven ivm "de kroning" :)

of manlief ook wilt is nog maar de vraag want 3 jun gaan we ook heen op kosten schoonouders ivm schoonma die 60 word

oh en heel veel plezier natuurlijk:)

18. SeaShell

Hier ok 2e paasdag geweest, was echt niks te doen hè? Kon overal blijven zitten. Maar denk echt dat het niet druk zal zijn 30-04
    Met oog op vrijmarkten en 100e evenementen en veel mensen die wel aan de buis gekluisterd zitten voor dit "unieke" moment

Nu hopen dat het weer niet supergoed is, dat scheelt ook qua drukte ;)

19. adi

adi Niet meer actief

Ik heb ergens een zwaar vermoeden dat heeel veeel mensen denken dat het niet druk zal zijn op 30 april, en dus besluiten te gaan :). Maar ik zal het in de groep gooien.

Wij gaan niet naar vrije markten, en de kroning kan ik later ook wel bekijken.

(ik was wel altijd een feestganger op de Koninginnedag, maar met kleine kinderen ga ik echt niet slenteren door een grote stad)

20. SeaShell

Dat dachten we van 1e en 2e paasdag ook, maar beide dagen kon je 3x blijven zitten in oa droomvlucht etc :D overal 0-5 minuten wachttijd

Maar wij hebben een abbo, dus stel het is druk dan is het nog geen weggegooid geld, maar anders is het zuur geld

Deel Deze Pagina