Leuke activiteiten deze Kerstvakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bellybell, 1 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.586
    113
    Hallo,

Ben inspiratieloos! Op zoek naar leuke uitjes (niet allemaal pretparken etc) voor 2 kindjes, 1 van 5 en 1 van 6 met een beperking. Owja, omgeving Venlo/Roermond (Limburg).

Schaatsen in Venlo staat al op de planning. Iemand nog meer leuke tips?

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.199
    4.504
    113
    Ik zag pas https://www.mattelplaysevenum.nl/home
    Dit voorbij komen, is enigszins in de buurt. Misschien ken je het ik kende het niet, woon in midden NL.

3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.586
    113
    Dankje voor het meedenken, laatst al geweest... :) 6 december meen ik...

mamameer vindt dit leuk.
  4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik lees mee..zelfde regio en ook Toos Inspiratieloos. Plus dat ik graag wat ga doen wat geen bergen geld kost..

Wat we wel eens doen of gedaan hebben:
    -Kinderboerderij Hagerhof te Venlo
    -Kinjerkriebel binnenspeeltuin te Beringe
    -Natur- und Tierpark Brüggen (vraag mr af of ze nu in de winter open zijn)

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.586
    113
    Hagerhof laatst ook nog geweest maar is ook niet meer veel. Spelen kon niet want alles was vies en nat.. :(

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik vind het maar lastig.. Zeker nu in de winter. In de zomer gaan we sneller naar de speeltuin, bv Mart Roeffen in Grubbenvorst of Kitskensberg in Roermond..Zwemmen bij het meertje bij de Schatberg in Sevenum. Maar ja dat kan nu niet he haha.

Ga ook wel eens ff met de kids naar tuincentrum Leurs om te spelen, maar kan vaak druk zijn. Of even bij de oude Intratuin.

Ben benieuwd of er nog leuke tips komen ;)

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.586
    113
    We gaan vanmiddag schaatsen... En morgenmiddag waarschijnlijk naar Meerdal of Loohorst; daar is ook veel te doen voor de kindjes. Betaal je 2,50 of zoiets om het terrein op te kunnen, en er zijn voorstellingen smiddags, je kunt er midgetgolven, bowlen, er is een kleine binnenspeeltuin... Denk dat we dat morgen gaan doen. Vrijdag nog geen idee, ik wil eigelijk naar de beekse bergen toe. Ff kijken waar ik nog een leuke korting kan scoren...!

8. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.586
    113
    En juist, Roeffen Mart, Klein Zwitserland, Heldense Bossen... Allemaal leuk, maar niet voor nu. Naturpark bruggen vond ik zelf echt gewoon 3 x niks. Bioscoop was ik nog aan het denken... Verder gaan we een middagje cupcakes maken en versieren, een keer bioscoopje thuis (alles donker, lekkere dingen op tafel, leuke film erop en met zijn allen op de bank haha). Het zijn ook allemaal gekke dagen geweest, ben zelf ook helemaal de kluts kwijt.

Deel Deze Pagina