hallo allemaal wij willen voor de verjaardag van onze jongste volgende week een bumbataart bestellen. nu zie je online allerlei leuke varianten. heeft iemand van jullie weleens online een taart besteld die ook thuis afgeleverd werd en hoe is dat bevallen? graag evaringen en/of aanbevelingen.
ja ik zou zelf gewoon eens kijken bij detaartdozen hier op het forum waarschijnlijk zit er ook wel iemand bij jou in de buurt.
via de taartdozen en anders via het leukstetaarten forum. Dan krijg je allemaal dames die dit voor hun lol doen. zelf heb ik via taartshoppie vorig jaar een (nijntje)taart voor de oudste besteld. Hij was écht prachtig vond ik. Eigenlijk moest ik hem in de winkel afhalen, maar omdat de winkel in die periode gesloten was, heeft ze hem zelf bezorgd. Maar het is even zoeken naar baksters in jouw regio en als je dan kan zien wat ze al gemaakt hebben, kun je kijken of je het mooi genoeg vind. De ervaren bakster hebben bumba vast al vaker gemaakt --> ik denk alleen wél dat je op moet schieten qua tijd om iemand te vinden.
Wij bestellen de (foto)verjaardagstaarten voor onze zoon (nu 3x gedaan inmiddels) altijd online bij de Hema. We zoeken een mooie foto uit en Hema doet de rest. Of ze bezorgen weet ik niet, maar wij gaan hem gewoon ophalen.