leuke adresjes in Maastricht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdNe, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Hallo,

ik ga woensdag een dagje shoppen in Maastricht en wou eens horen welke winkels ik zeker niet mag overslaan. Zowel voor zwangerschapskledij als voor de babyspulletjes!
    Is al enkele jaren geleden dat ik er nog geweest ben en was toen nog niet met kinderen bezig dus alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt :)

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

zwangerschapskleding: babyplanet, miss etam, c&a, v&d, bijenkorf. tja maastricht heeft niet echt aparte kledingzaken voor zwangere :rolleyes:
    alleen vida vita maar die ligt buiten de centrum.

Voor baby: zeker naar Lief, en Villa Happ (ligt in het nieuwe gedeelte van de markt) zara, h&m, er is een leuke babywinkel op de kesselskade (bij de maas ) voor rest zijn eiglk ook weer de standaard winkels.

Veel plezier woensdag alvast :)

3. Voor zwangerschapsmode: Neuf Mois
    Als je vanaf de Bijenkorf naar de Maas terug loopt, ga je voor de brug naar links. Een eindje verderop aan de linkerkant.

Ik heb hier echt hele leuke dingen van Esprit en Noppies vandaan en had toen het geluk dat de gehele collectie voor de helft van de prijs was.

4. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Alvast bedankt dames!
    Ik kijk al uit naar morgen! :)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deze was ik er idd vergeten bij te zeggen heb er zelfs nog een spijkerbroek van :eek:

Edne: Veel plezier morgen.

6. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Volgens mij heeft H&M in het nieuwe winkelcentrum Mosa Forum bij de markt ook zwangerschapskleding.

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

http://www.heppieenko.nl/

Geweldige winkel met van alles, boxkleedjes tot serviesgoed en kleertjes... Erg hippe spulletjes en de prijzen vallen nog wel mee...

Zit in de buurt van al die rondvaartboten (bij de Maaspromenade geloof ik)

Deel Deze Pagina