Ik wilde heel graag een tragus piercing, had al mijn moed bijelkaar geraapt en was naar de tattoo shop geweest om vervolgens te horen te krijgen dat mijn tragus te klein is voor zo een piercing Nu zag ik een foto'tje van een daith piercing en die vind ik ook wel erg leuk! Zijn er hier dames met daithpiercing? Hoe lang heb je het al? Deed het zetten pijn? Hoe lang duurde het voor het genezen was? Kan je er (direct) op slapen? Heb op mijn 17de een helix piercing laten zetten en heb daar destijds veel last van gehad, altijd gevoelig en jaaaren niet op kunnenn slapen. Ben inmiddels 31 en heb die helixpiercing nog steeds Mijn broertje vind me 'te oud' voor een piercing...hij is 19 Wat vinden jullie? Kan je te oud zijn voor zoiets??
Ik vind hem heel gaaf! En natuurlijk ben je daar niet te oud voor, lekker doen joh. Hier geen ervaring, heb wel een rookpiercing en een snugpiercing, maar daar heb je weinig aan hè
Iewl, ik vind het er heel naar uit zien. Brr. Maar dat is niet leeftijdsgebonden ofzo, dus.als je het wilt zou ik het gewoon doen.
Ik heb hem niet, maar ik vind hem wel heel mooi! Natuurlijk ben je niet te oud, boeiend wat anderen er van vinden. Mijn vader was altijd heel erg anti-tattoo en nou heeft hij er vorig jaar zelf 1 laten zetten op 60 jarige leeftijd!
Ik heb er 1, mijn tragus piercing deed meer pijn. En pieren doe je toch voor jezelf? Ik was 20 toen ik hem liet zetten. Nu ben ik 26 en er nog steeds blij mee
Ik ken al die benamingen niet, dus ik moest even googlen haha. Maar ik vind m ookwel gaaf! Heb er geen ervaringen mee. Ik heb zelf een in het middel van mijn oorschelp, en dan gewoon een bolletje met een klein steentje. Ik vond het piercen wel meevallen, het voelde niet lekker maar pijn vind ik het niet doen. Tijdens de keizersnee moest ik m eruit halen, en toen had mijn moeder het sieraadje in haar portomonee gedaan en waren we na afloop vergeten dat het er weer in moest. Toen is het dichtgegroeid, en heb ik zo'n 4 maanden na de bevalling weer opnieuw laten piercen. Toen deed het iets meer zeer omdat het door littekenweefsel heen moest
Ook hier even google gebruikt maare auw! Benniet zo'n piercing held en de 2 die ik had zijn inmiddels verwijderd. Ik had een navel en tong piercing en in mijn eerste zwangerschap is mijn navel piercing al verdwenen. Mijn tong nu een half jaar want ik vond mezelf te oud worden maar dat was gewoon wat ik zelf vond. Echter als ik die in mijn oor had dan had hij er nog lekker in gezeten. Het valt nauwelijks op dus al ben je 60 dan kan het nog prima. Enne als jij het wil moet je het lekker doen!