aangepast bedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door aggy, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik heb nogal last van rugklachten, ben vorig jaar geopereerd aan een hernia en nog steeds veel last. Ik weet niet of het ergens te krijgen is maar heeft iemand ook een idee of je ergens een ledikantje kan krijgen waarbij je 1 kant open kan doen waardoor je niet over de rant heen hoeft te bukken? Iemand misschien ervaring?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Dit kan in ieder geval met aanschuifledikantjes en wiegjes. Het grote voordeel hiervan is dat ze ook nog in hoogte vertstelbaar zijn en je kan ze vast maken aan je bed. Voor de nachtvoeding schuif ik mijn baby zo bij me in bed en als we klaar zijn schuif ik haar terug (ik geef borstvoeding dus ik voed liggend). Je hoeft dus niet te tillen.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Je kan googlen op co-sleeper.

Op marktplaats staan ze ook nog weleens, want ze zijn behoorlijk prijzig nieuw.

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ook kan je informeren bij kinderdagverblijven. Daar werken ze met bedjes waarvan je de zijkant omhoog kan doen & op slot ivm veiligheid.
    Ik weet niet of deze particulier te verkrijgen zijn, maar een KDV kan je anders ook wel verder helpen.
    De eerste maanden zal voor jou nog geen probleem zijn, aangezien de bedjes tegenwoordig allemaal verschillende standen hebben. Je hoeft dan niet ver te bukken. Maar het gaat je natuurlijk om de periode daarna.
    Ook voor de box zal je dit dan tegenkomen; wellicht kun je ook bij een KDV informeren naar een box met hetzelfde principe; je tilt je kindje soms nog vaker per dag in en uit de box dan in bed...

Succes met je zoektocht.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Kubinc meubelbedenkers
    Het Klein Domein
    KDV
    Hier zit vast tussen wat je zoekt, Kubinc maken ook dingen op maat.
    Aangepaste meubels zijn behoorlijk prijzig, maar vaak wel de moeite waard. Ik heb zelf een electrisch verstelbare box en zou die voor geen goud meer willen missen. Ik heb wel een gewoon bedje anders werd het veel te duur, als het op een gegeven moment echt te zwaar wordt hem zo diep te tillen zet ik het bedje op klossen en zaag 1 kant eruit, maar tot nu toe niet nodig want de kleine man weet al goed dat hij mama mee moet helpen en gaat netjes rechtop in bed zitten zodra ik er aan kom en helpt goed mee met tillen.
    succes met zoeken van een handige inrichting

6. Trees

Trees Niet meer actief

Deze zijn particulier verkrijgbaar. Mijn bedje kan dat ook.

7. misa

misa Niet meer actief

Op mijn werk (kinderdagverblijf) hebben we een soort van stapelbedjes. Bij deze bedjes kan de gehel zijkant open.
    Ook hebben we lage ledikantjes met een deurtje erin: kunnen de groteren er zelf uit. Misschien bij een kdv informeren?

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    mijn ledikant van vroeger had een zijkant dat naar beneden kan. misschien kun je een oudje op de kop tikken en leuk schilderen of zo.

9. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Bedankt voor de reacties! Zal eens even rondkijken.

Deel Deze Pagina