Hoi Meiden, Ik heb een (2e hands) complete Quinny Freestyle met 1 zwenkwiel voor (volgens mij uit jaar 2003). Dan hebben we dus de buggy inzet (met losse zonnekap) en de Quinny Freestyle wagen bak met vaste zonnekap. Het gaat om de zonnekap die op de wagenbak zit. Deze staat nu omhoog, maar als ik deze naar beneden probeer te drukken, dan blokkeert er iets. Is hier een speciale handeling voor ofzo ??? Ik heb geen handleiding en op internet kan ik ook nergens iets vinden. (dan gaat het alleen om de buggy en het frame) Wie weet dit?
Hoi, Ik heb een quinny speedi gehad. Weet neit of de bak daarvan hetzelfde was (de onze kwam uit 2005). Maar wij moesten die 2 knopjes aan de zijkant (bij de kap) tegelijk indrukken naar beneden en dan deden wij altijd met ons hoofd ertegen aanduwen anders kregen wij hem niet naar beneden omdat je je handen aan die 2 knopjes moest houden haha. Misschien heb je hier iets aan?
Ooh, ga vanmiddag thuis gelijk kijken of hier ook knopjes aan de zijkant zitten Waar zitten die precies ? Onder de stof ofzo ?? Op de rand van de kap, of aan de rand van de bak (waar de kap begint?)
Als het goed is, zitten aan de binnenkant knopjes om de bak van het frame te halen, en aan de buitenkant zitten de knopjes om de kap omlaag te doen. (dus vlakbij het handvat) Beetje halvemaanvormige dingen. Ik heb even gegoogled en als het goed is heb je zo'n dreami: http://www.autoteile-shop.de/images/dreami_sand.jpg Die knopjes zie je daar ook zitten en zijn grijs/zilver.
Idd, die knopjes zitten achter het handvat die aan de zijkant zitten. Zijn grijs van kleur geloof ik. Daarboven begint de kap dan. Hopelijk is het zo duidelijk.
Ooooh, zie nou wel !!!!! Die zitten er niet op Ik zag op die plek wel iets van scharniertjes zitten, en dacht al dat er iets miste .... dé knopjes dus. Ga ik even kijken of ik zelf zo crea kan zijn om daar iets op de verzinnen .... DAMN
Joh balen zeg. Misschien dat je quinny zelf kunt bellen dat ze misschien los te koop zijn? Of dat je toch de scharniertjes naar beneden kunt drukken?
Oh dat is lullig! Ik weet wel dat als je ze in een bepaalde stand zet, dat je kap niet vergrendeld (maar wel gewoon omhoog blijft staan). In principe heb je die knopjes dus niet nodig, misschien kan je het met een mesje even goed krijgen?
Okay, Dames jullie zijn geweldig, ik ga even kijken of ik er zelf iets aan kan doen en anders quinny maar even bel
Helaas, zelf lukt het niet, dus heb er maar even een mailtje uitgedaan naar de quinny klantenservice!