O, mijn man denkt dat het misschien in de Weiersloop 1-3 was! Ik zie op internet dat daar eerst een speelgoedzaak 'Rozemarijntje' zat. O, mijn man googlet verder en hij heeft het gevonden, de winkel heet 't Grietje van Hans'. Het zit inderdaad op die plek. tgrietjevanhans: babyschoentjes kinderschoentjes babyslofjes: Shoesme Bardossa Minies: kinderschoenen
Nee, ook andere dingen. Helft vd winkel is schoenwinkel, andere helft rompertjes, kleden, sokjes, kraamkadootjes, een paar meubeltjes etc.
Nog een leuke gevonden in Leeuwarden Speelgoed en babykleding bij Lancelot Kids - de leukste winkel van het Noorden Heeft oa de kledingcollectie van Lief en erg mooie boxkleden/vloerkleden
Gek van de gardo Gillend gek ja! Wat is dat een vreselijke winkel! Alles ligt in dozen en er wordt nooit opgeruimd. Wat een rommelwinkel. En je wordt er nog slecht geholpen ook.
Wij gingen alleen naar de Gardo als er iets in de aanbieding was ofzo, maar voor de rest wat een zootje in die winkel zeg. En wat ik daar ook zo raar vind is dat ze geen lift in de winkel hebben. babypander hebben ze wel leuke dingen maar vind de winkel wat kil. Gaan meestal naar Prenatal of Babyplanet. Wijsneus is idd een leuke winkel, de hele straat heeft wel leuke winkeltjes.