Atkins

Discussie in 'De lounge' gestart door LovelyDK, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Heeft er hier iemand ervaring met het Atkins dieet?

De laatste 6 kg van mijn zwangerschap krijg ik er niet af... Ik irriteer me er rot aan!!!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb south beach gedaan, werkte wel, zat er zo weer aan.

Ik zweer bij de citroensapkuur (www.citroensapkuur.nl).

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Schat als jij nog 6 kilo van je zwangerschap eraan hebt zitten was je voor je zwangerschap gewoon 6 kilo te licht! Je ziet er top uit! En anders even langs Karin de Zoete...

4. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    Ik heb het in 2003 gedaan voor mijn eerste zwangerschap en ben toen in 2 maanden tijd 11 kilo kwijtgeraakt (zonder sporten). Ik moest er mee stoppen omdat mijn HB gehalte super laag was heb ik trouwens altijd hoor komt niet door het dieet. Maar ik kan wel zeggen dat het werkt ik heb verschillende geprobeerd en deze was de enige die echt werkte.

5. LovelyDK

Ozlem maar aan wat voor dagmenu's moet ik dan denken??

078 superlief van je! Maar ben vanmiddag wezen shoppen en nu lichtelijk geirriteerd!

6. 078mama

078mama Niet meer actief

haha oke dat is klote! Maaaaaaar het kan natuurlijk ook gewoon aan de merken liggen. Als jij heel de dag op de pc hebt gelopen word je ook depressief! Dan moet je soms even een andere zijstraat in schieten. En als je het echt niet trekt is Atkins denk ik niet de manier. Check Karin de Zoete even.

7. LovelyDK

Ik keek net even op haar site, maar Arnhem is hier niet echt heel dichtbij en de rest al helemaaaal niet! Haha

Ach heb iig wel mooie schoenen gekocht!

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat is jammer... Maar schoenen moeten je dag toch wel een beetje goed maken! ;)

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ipv Atkins kan je ook eens kijken naar de methode van Yvonne Lemmers (Grip op Koolhydraten), dit lijkt op Atkins, maar je hebt nog 1x per dag een koolhydratenmoment.
    Heel goed vol te houden!

Wat wel zo is, dit is een levenswijze.. dus je moet er echt mee leven. Maar ja, het is zo makkelijk :D En smokkelen mag ook echt wel een keer hoor.

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ga er meee beginnen hoorde het van mijn vk .. :D...

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb het verschillende malen geprobeerd en de eerste keer heel goed afgevallen en daarna lukte het niet meer! was het vette eten ook helemaal zat! en dan vooral de eieren voor het ontbijt! je kunt zo weinig anders eten vond ik!

Deel Deze Pagina