Hier had een kennis een polaroid toestel gehuurd en iedereen kon dan een foto maken en daar een boodschap op zetten. heel leuk. Ze hadden ook een silent disco wat ook heel leuk was om te zien. Ondertussen draaide de DJ zelf zachtjes voor de mensen die geen silent disco wilde. (was een tuinfeest toen)
Een fotohokje of photobooth (zijn er meerdere), wij hadden m staan tijdens receptie en feest. Met veel leuke accessoires zoals zonnebrillen, hoeden, boa's. De gasten kregen gelijk een afdruk van hun foto en wij kregen ze allemaal op dvd. Was heel leuk!
Ik vind die fotobooth nogal prijzig, rond 600 euro voor een dag! We proberen t namelijk een beetje low budget te houden!
Wij hadden ipv receptieboek een receptie spiegel, iedereen kon er een tekst in graveren. De spiegel hangt nu bij ons in de hal. We hadden dus wel meteen een mooie spiegel gekocht. Als bedankje hadden we Heineken bier flesjes laten bedrukken met eigen ontwerp etiket. Kwa trouwfoto's hebben we naast de standaard Fam foto's ook een foto met alleen de vrouwen en alleen de mannen. Verder vind ik een gekke bekken foto ook altijd leuk. Wij gingen niet voor gewone taart maar voor een super mooie en gave ijstaart vd beste ijswinkel hier in de buurt. Trouwde in september. Je openingsdagen bied ook wel ruimte voor iets anders als anders. Wij hadden niets heel geks maar wel iets dat onze familie en vrienden nooit van ons zouden verwachten. Verder heb ik de enveloppen doos ook zelf gemaakt. Bij vrienden met grote receptie vooraf gaven ze iedereen een roze ballon bij binnenkomst. Nadat het bruidspaar een gast gesproken had ging de ballon weg. Zo wist het koppel wie ze al wel en en niet gesproken hadden.
Wij hadden m van fotokist.nl Die is 395 euro (was 2 jr geleden nog wat goedkoper geloof ik). Er zijn op internet ook heel veel filmpjes etc te lezen over hoe je het zelf kan doen. Of n polaroid camera, zelfde idee en die kan je ook huren.
Deze willen wij op onze bruiloft. En dan op de bierviltjes voor de gasten. Sneltekenaar op lokatie, elke 3 minuten een karikatuur
Wij hadden bij webprint bierviltjes met foto laten drukken. Niet duur maar wel echt een special touch aan te feest. Verder hadden wij een snoeptafel met snoep in de thema kleuren (roze geen oranje) wij hadden als gastenboek een paastak met kaartjes waar de gasten een tekst op konden schrijven en in de boom konden hangen.