ik ben vandaag bezig geweest met de verhuizing door aan het geven aan de bedrijven.dus ook tele2 deze doen dus moeilijk en heb een contract van 2 jaar nu nog 1 jaar ongeveer.met 20 mb internet dit kunnen ze in het nieuwe dorp nog niet leveren dus moet ik eerst over naar een andere snelheid.maar nu doen ze moeilijk dat dat niet kan terwijl mij het al is toegezegt dat ik over kan.nu moet ik dus 8 weken wachten of dat ze mischien de boel dan over hebben gezet. dus geen telefoon en geen internet.nu zei ik dat ik mijn telefoon echt nodig heb omdat ik zwanger ben en hulp nodig heb.zeggen ze dat ik maar mobiel moet gaan bellen. nu komt het ik heb geen mobiele telefoon dus ik zeg dat.word ik gewoon uitgelachen en er word gezegt dat iedereen een mobiele telefoon heeft dus z'n probleem zal het niet zijn. ik weet nu niet meer wat ik moet doen ik heb de vaste telefoon gewoon nodig en nu moet ik 8 weken wachten en dus 6 weken zonder telefoon op het nieuwe adres wat kan ik nu nog doen
Ik heb wel een mobiele telefoon, maar hij staat 95% van de tijd uit, domweg omdat ik hem vergeet op te laden. Ik zie het nut van die dingen niet in. Ik ben thuis op mijn vaste lijn te bereiken, zo niet, dan zit ik waarschijnlijk in de auto en kan ik niet opnemen, of ik zit op mijn werk en daar moet hij uit staan. Dus dan bellen ze later maar terug, of ze bellen mijn man. Ik zou een andere provider zoeken die wel snel de diensten kan leveren die je nodig hebt en Tele2 een brief schrijven dat ze niet aan hun verplichtingen voldoen en dat je daarom het contract ontbind en de betalingen stop zet.
Ik heb er wel 1 maar ik vind die dingen echt vre-se-lijk! Ik heb hem dus echt nooit aanstaan, maar iedereen verw8 altijd dat ik daar dus wel op bereikbaar ben (terwijl ik al heeeeeel vaak tegen iedereen zeg dat dat dus niet handig is) ...als iemand mij nodig heeft bellen ze me maar lekker op mijn thuistelefoon maarre das niet zo heel handig dat je straks geen telefoonlijn hebt....ik zou idd naar een andere provider op zoek gaan want 6 weken is ook wel heel lang of je het nou nodig hebt of niet...volgens mij kan dit veel sneller (lees 1 week ofzo)...!
waarom heb je geen mobiel eigenlijk? wat nou als je met autopech komt te staan bijvoorbeeld, of dat er iets gebeurd, je kan echt nie-mand bereiken dan? je kan wel vuurpijlen op gaan steken maar das ook zo 1990 he.
Nee hoor, ik heb er ook geen een, en daar ben ik heel blij om. Willen ze mij bereiken doen ze dat maar thuis.
ik heb geen mobiel omdat ik het onzin vind z'n ding te hebben.ik heb tot 2 jaar terug z'n ding gehad prepaid en had er 40 euro btg op staan en die werd gewoon na 24 maanden ut dienst genomen inclucief de 40 euro ik heb nog geen cent verbeld. als ik met een kapotten auto kom testaan dat loop ik gewoon een stukje naar een praatpaal (ja die zijn er nog) of naar het dichtsbijzijnde woonhuis en zijn die niet thuis loop ik verder.
ik heb ook geen mobiele telefoon alleen huis tel ik had eerst abonoment van 06 maar heb me veel te hoge kosten gemaakt en ik werk thuis en verder ben ik niet veel buiten huis dus ze kunnen me altijd wel berijken. en anders via me man
Hey blusvrouw, ik ben dan wel iemand die een mobiel heeft, maar goed ik wilde je een tip geven over je provider.Je moet even in je contract kijken binnen hoeveel tijd zij weer internet en telefonie moeten aanbieden op het nieuwe woonadres. Wij hadden voorheen @home en gingen verhuizen, alles optijd geregeld zodat per de datum dat we over gingen weer internet hadden, maar dat duurde maar. Maar we moesten wel betalen, wat we niet gedaan hebben na 2 maand, want in het contract stond duidelijk dat je na 6 week internet op je nieuwe adres zou hebben. We kregen toen aanmaningsbrieven en ten slotte zelfs een deurwaardersbrief. Onze brieven naar @home werden genegeerd en toen hebben we de deurwaarder aangeschreven met de brieven die we verstuurd hadden naar @home, want zij pleegden contractbreuk niet wij. En vervolgens kregen we een brief van de deurwaarder dat @home af zag van verdere sancties. Dus belangrijk om te zien wat voor tijd zij noemen in je contract en binnen dat termijn moet jij dan weer internet en telefonie krijgen. Suc6
ik heb ook geen telefoon meer hoor, gebruikte hem nooit had een abbo en vriendlief zijn abbo liep af en nu heeft hij die van mij, want ik had 250 euro aan belminuten er nog op staan (bij t-mobile flex blijft je tegoed altijd staan) en ik mis hem absoluut niet
Ik heb een mobiel, staat dag en nacht aan, laad hem netjes op, en wardeer hem netjes op. Ik heb hem atijd bij me, niet omdat ik perse gebeld wil worden. Maar meer omdat ik me met telefoon veiliger voel, en altijd kan bellen als er wat aan de hand is.
Omdat een provider zich niet aan afspraken houd, dan GEVEN ze haar maar een mobieltje als compensatie.
Wow ikkan dus echt NIEt zonder mn mobiel!1 Als ik m niet bij me heb (en dat is echt ongeveer 2x per jaar) Heb ik echt het idee dat ik een arm mis ofzo. Vanmorgen was ik m dus vergeten maar ik ben gewoon naar huis gegaan om m te halen en heb dus mn bus gemist maar dat heb ik er wel voor over. Echt knap dat je dat kan!
Eigenlijk heel zielig dat er mensen zijn die niet meer zonder kunnen. Afgelopen weekend was ik ook heerlijk onbereikbaar, gelijk de hele familie in paniek. Echt niet te geloven. Voor mij echt een reden om hem definitief de deur uit te doen. Je hebt pas iets bereikt als je niet bereikbaar bent.
hier ben ik het mee eens.ik vind het echt niet normaal dat je tegen woordig zo afhankelijk bent van mobiele telefoon enz ik vind het ook heerlijk hoor gewoon als ik thuis ben ben ik er en anders bellen ze nog maar een keer als het belangrijk is.
Ik kan echt niet meer zonder mijn mobiel die dingen zijn super handig hahahaha. Ik heb er zelfs nog windows, internet en msn op
Ik heb er dus wel een met een minimale batterij. Mocht mij onderweg iets gebeuren dan kan ik denk ik nog net 112 bellen. Verder gebruik ik hem dus echt nooit.