Helemaal vergeten.. Morgenochtend een verjaardag van 3 kinderen vanaf 11 uur.. En ik heb geen kadootjes gekocht. Heeft iemand een idee? De Hema op het station is open, maar of dat nu van die leuke kadootjes zijn? Blokker, intertoys, bart smit, vanaf 12 uur.. Zucht.
Ik heb een ToysXL gevonden, in Amsterdam Osdorp.. Maar op Openingstijden.nl - de openingstijden van winkels in geheel Nederland staat dat hij morgen open is vanaf 12 uur. (dan zijn we iets later.. jammer dan..) Maar op de website van ToysXL staat dat hij niet open is. :S Woont iemand daar toevallig in de buurt?
Je hoeft toch niet al om 11 uur te zijn? Ik zal gewoon om 12 uur naar BS gaan en dan meteen door naar de verjaardag.
Je kan ook kinderboeken evt kopen bij de ako... ook op het station vertegenwoordigd. Weet niet waar de verjaardag is, maar je kan evt langs schiphol rijden?
Hahaha die mogelijkheid hebben wij hier niet eens... Als ik op zaterdag vergeet iets te kopen ben ik aangewezen op de Bruna/etos op het station of een benzinepomp...
Vindt Hema leuke cadeautjes hebben hoor. Ligt er misschien wel aan of het voor een jongen of meisje is. Maar voor jongens hebben ze vaak leuke setjes om proefjes te doen, goocheldoos etc. Voor meisjes volop knutsel spullen etc. Anders kijk je even online of je wat leuks ziet. kinderen - HEMA
Ik weet niet hoe oud de kindjes zijn maar bij de Hema hebben ze wel leuk spul hoor! Papier ed om te knutselen, stiften, vilten figuurtjes, verkleedkleding, houten trein, etc. Genoeg keus!
Oh ik zie nu pas de vele reacties! Bedankt meiden! Als ik naar de Bart Smit of Intertoys rij, dan heb ik een probleem met de auto (kun je daar niet parkeren) dus ik moet dan met de tram, en dan ben ik helemaal laat voordat ik de auto opgehaald heb, en die kant op ben gegaan. Dus.. Het is de Hema geworden. Die zijn om 11 uur open, en daar kan ik voor de deur parkeren. Voor het meisje: Een knutselset.. Voor het oudste jongetje: Nog geen idee, zag niet echt iets leuks op de website. Voor de baby: Ach 3001 dingen te vinden bij de Hema Komt helemaal goed, bedankt meiden!
Je kunt ook een tegoedbon maken voor een dagje kinderboerderij/speelparadijs ect. (Moet je daar natuurlijk wel zin in hebben )
Ik heb vanmorgen bij de Hema, allemaal kleine kadootjes gehaald, en ze waren er blij mee. Ik was ook blij, want het was een stuk goedkoper dan de intertoys