tekst shirtje papa

Discussie in 'De lounge' gestart door Suprise, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Mijn lieverd is al ruim 2 jaar de bonuspapa van mijn zoon. En nu krijgen we in augustus samen een dochter. Ik zit nu dus even rond te kijken voor een leuk kadootje voor vaderdag. Zoonlief heeft al wat leuks voor hem uitgezocht en nu wilde ik hem uit naam van ons meiske haar eerste shirtje aan papa geven. Ik wil dus een leuk shirtje laten bedrukken bij rainbowbabies.
    Nu ben ik alleen opzoek naar een een leuke persoonlijke tekst voor het shirtje. Wie o wie heeft een leuk idee?

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik heb destijds een jurkje laten maken bij Simply Colors met de tekst:
    Papa's meisje. Hij was er heel blij mee en mijn dochtertje ook.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijn papa is mijn prins
    De liefste papa is de mijne
    Mijn papa is de liefste
    Papa's prinses
    Sorry mijn papa is bezet
    Schattig ....( voorkant) dan heb je mijn papa nog niet gezien ( achterkant)
    Papa is mijn kanjer
    Love you daddy
    De liefste vader is toevallig wel mijn vader
    Super papa.

4. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Heb voor mijn vriend een afdruk van de voetjes van onze toen 6 maanden oude dochter op een tshirt gezet.
    Dochters voetjes ingesmeerd met vingerverf, haar voetjes op papier een afdruk laten maken (meerdere, om de mooiste er uit te kunnen halen), daarna laten drogen, ingescand en afgedrukt ( met printer) op spul wat je op tshirt s kunt strijken (strijkfolie heet dat geloof ik).
    Superleuk, want het staat op ware grootte op het shirt en ik heb ook in het klein de datum ergens op het tshirt gezet (ook via comp en afdrukken op die strijkfolie en daarna op het shirt strijken)
    Het is even wat werk, maar het was zo leuk om het gezicht van mijn vriend te zien....zo ontroerd.

Deel Deze Pagina